Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Farome schreef:Ik zou daarom wel van te voor een beetje opzoeken wat je ongeveer wilt, want er zijn niet veel zadelmakers die echt van heel veel merken van alles hebben.
Dit is mijn ervaring overigens.
Zelf vind ik voor dressuurzadels euroriding, custom vooral fijn. Euroriding is goed betaalbaar.
Celiien schreef:Farome schreef:Ik zou daarom wel van te voor een beetje opzoeken wat je ongeveer wilt, want er zijn niet veel zadelmakers die echt van heel veel merken van alles hebben.
Dit is mijn ervaring overigens.
Zelf vind ik voor dressuurzadels euroriding, custom vooral fijn. Euroriding is goed betaalbaar.
Allemaal leuk, opzoeken wat je ongeveer wilt, maar als t niet past, past t niet.
Ene merk is anders dan het andere merk. Kijk wat je ongeveer wil/kan besteden, of dit tweedehands wordt of nieuw. Dan een goede zadelmaker bellen om een afspraak te maken. Pin je in ieder geval ajb niet vast op merken.
Kost misschien wel wat, maar als je paard/pony zijn rug kapot wordt gereden, kost t veel meer..
ierusju schreef:Ts, je opent binnen een uur 4 of 5 topics. Ik denk dat jij goede begeleiding mist. Is er niemand in de buurt wie jou eventueel met deze problemen zou kunnen helpen?
Liselot schreef:ierusju schreef:Ts, je opent binnen een uur 4 of 5 topics. Ik denk dat jij goede begeleiding mist. Is er niemand in de buurt wie jou eventueel met deze problemen zou kunnen helpen?
ik denk eerder dat er iemand aan de 25 nuttige posts wil komen....
Kayleigh327 schreef:Bij mij vervielen inderdaad ook de kosten van het consult en is de zadelpasser/maker na een aantal maanden nog kosteloos komen checken.
Toen zadel weer meegenomen, kosteloos aanpassen, weer terug gebracht en kosteloos checken.
Zadel was prijzig, maar heb wel top service en weet zeker dat het goed past.
Weet niet waar je woont maar er zijn volgens mij redelijk veel zadelmakers met een groot aanbod en tweedehands. In Brabant in ieder geval wel