Ik heb een vraag aan jullie. Ik wil mijn pony graag halstermak willen maken. Ik heb al een beetje "geëxperimenteerd", maar dat heeft niet echt succesvol uitgepakt..

Ik heb namelijk een halstertouw bij z'n oren gedaan, een toen een beetje druk gegeven, om het halster een beetje na te bootsen. Verder heb ik dit ook om de neus gedaan. Dit vond hij helemaal prima. Toen heb ik later hetzelfde gedaan, maar dan bij de oren en neus tegelijk, zodat hij een soort van halster idee zou krijgen. Dit vond hij ook prima, en hij stak ook uitzichzelf z'n hoofd in het "halster". Toen heb ik dit oom met een halster geprobeerd. Dit vond hij ook niet erg, totdat ik het halster vastklikte (zodat het halster vast zat). Dit vond hij heel eng. Eerst ging hij heel hard rennen, en met z'n hoofd schudden enzo. Later deed hij alsof hij zijn nek gebroken had. Toen ik na hem toe wou gaan, rende hij weer heel hard weg. Na 15 minuten heb ik hem met iets lekkers gelokt, en snel het halster afgedaan. Toen mocht ik hem weer overal aaien, en deed hij alsof er niks was gebeurd.
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!
Groetjes Ilse