Boom zadels kieffer / jc

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Amphine3

Boom zadels kieffer / jc

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-16 11:57

Hallo,
Ik heb hier 2 zadels liggen 1 dressuur Kieffer lusitiano exellente en een vzh JC.
De kieffer lag altijd op een kwpn (erbij gekregen) en de jc ligt nu op een fries.

Enige probleem ik kom er niet uit met de boommaat. Ik heb het topic over het meten hiervan al gevolgd en met de nummers in de zweetbladen kom ik er niet uit.
Kan iemand mij helpen?

Kieffer:
Gemeten volgens bokt topic: breedte = 23/24cm hoogte= 14,5 cm

Afbeelding

JC:
Gemeten breedtw = 23/24cm hoogte= 12cm

Afbeelding

Alvast bedankt :)

dieseltje09

Re: Boom zadels kieffer / jc

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-16 00:00

Bij de Kieffer is het makkelijk, die hebben geen boommaat ;) Worden standaard geleverd met een medium 32 boom en kunnen dmv de kieffer boom"pers" in de gewenste boommaat te vormen.
De JC is een ander verhaal, normaal zou de boommaat op het flapje staan dat aan je singelstoten zit

Amphine3

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-16 16:04

dieseltje09 schreef:
Bij de Kieffer is het makkelijk, die hebben geen boommaat ;) Worden standaard geleverd met een medium 32 boom en kunnen dmv de kieffer boom"pers" in de gewenste boommaat te vormen.
De JC is een ander verhaal, normaal zou de boommaat op het flapje staan dat aan je singelstoten zit

Oke dankjewel, kan ik er nog achterkomen of deze kieffer nog in een andere boommaat is geperst of niet?

dieseltje09

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-16 16:27

helaas niet Amphine3, het wordt nergens geregistreerd oid

Moossie90

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-16 09:20

De jc heeft onderaan het zweetblad waar de uiteinde van de singelstoten liggen de boommaat staan.
De cijfers die je nu ziet betekenen, 18 inch, 7 staat voor juli en de 8 voor 2008