Hallo iedereen, ik kan een zadel kopen met voor op het rokje een geel rondje soort knoopje, op mijn arno brand zadel stond daarom A B. Het rondje is hier geel met een groene A erop. Achterop het zweetblad staat ambassador. Weet iemand of dit dan een Ambassador zadel is of is het een ander merk....
nou denk geen anatomica, dat kan ik niet combineren met dat ambassador, ik ga morgen ff foto maken, dan nog zien te plaatsen op bokt. pffffffffffffffffffffffft ingewikkeld, maar bedankt voor het meedenken, wordt vervolgd
Ik moest zelf ook meteen denken aan Anatomica en kwam inderdaad ook het zadel in de link van Polly tegen. Toch vond ik dit ook een vreemde combinatie met Ambassador - dat zou in mijn ogen wijzen op een Ambassador zadel. Echter levert Google-en op "Ambassador zadel" geen zadels met een geel rondje met een A erin, dus dat is ook niet echt voor de hand liggend...
Als je een foto kunt maken en plaatsen zou dit wel erg fijn zijn. Ik denk dat het dan een stuk makkelijker te achterhalen is welk merk het betreft.
bruintje 123 gaat door voor de wasmachine, klopt als een bus. ga ff zoeken wat zon zadel nieuw kost en hoeveel het nog mag kosten, het is al best oud....maar zit wel aardig. Iedereen bedankt voor het meedenken...
ja bruintje, valt over te praten. Heb zitten googelen, drie zadelmakerijen gebeld, maar werkelijk niemand heeft er ooit van gehoord of gezien. Ook op google weinig over te vinden. Ik zou graag willen weten wat zon zadel ongeveer waard is, ik rijd een paard van een ander, en wil niet als ik daar mee stop dat ik dat zadel nooit meer kwijt kan. Is oud, wel heel maar nergens meer te krijgen.. Iemand een idee?