Hoofdstel van 1000+ euro (Passier)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
mavantos

Berichten: 3610
Geregistreerd: 14-05-08
Woonplaats: Midden-Delfland

Re: Hoofdstel van 1000+ euro (Passier)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 13:26

Afbeelding

Ik ben heel blij met dit hoofdstel, super goede kwaliteit (niet die van 1000 overigens). Als trenshoofdstel zou ik het ook nooit doen, maar als stang en trens helemaal top.

Nouvel

Berichten: 28564
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 13:53

als ik een duur hoofdstel koop doe ik dat vanwege het materiaal, dat het zacht en soepel is en fijn zit bij mijn paard zonder schuren of irriteren, niet om ergens bij te horen...

en dat geldt ook voor andere dure spullen, bijv dekens, vanwege de goede pasvorm en de kwaliteit...

_Lorette_

Berichten: 12101
Geregistreerd: 27-09-04
Woonplaats: Onder Zwolle

Re: Hoofdstel van 1000+ euro (Passier)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 16:19

Ik snap het punt/probleem volgens mij niet. Passier is topkwaliteit en de hoofdstellen uit de dure lijn hebben een bijpassend prijskaartje. Zoek je die kwaliteit en heb je het geld er voor over, dan koop je een dergelijk hoofdstel. Heb je het geld (er) niet (voor over), vind je een ander hoofdstel mooier, wil je graag elk jaar een nieuw hoofdstel, dan koop je iets anders.

Autumnn

Berichten: 8047
Geregistreerd: 26-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 16:33

_Lorette_ schreef:
Ik snap het punt/probleem volgens mij niet. Passier is topkwaliteit en de hoofdstellen uit de dure lijn hebben een bijpassend prijskaartje. Zoek je die kwaliteit en heb je het geld er voor over, dan koop je een dergelijk hoofdstel. Heb je het geld (er) niet (voor over), vind je een ander hoofdstel mooier, wil je graag elk jaar een nieuw hoofdstel, dan koop je iets anders.


Volgens mij ook niet :)
TS vraagt namelijk of er mensen zijn die dit hoofdstel hebben en wat de ervaringen mee zijn. De rest is een beetje off-topic inderdaad.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 16:46

_Lorette_ schreef:
Ik snap het punt/probleem volgens mij niet. Passier is topkwaliteit en de hoofdstellen uit de dure lijn hebben een bijpassend prijskaartje. Zoek je die kwaliteit en heb je het geld er voor over, dan koop je een dergelijk hoofdstel. Heb je het geld (er) niet (voor over), vind je een ander hoofdstel mooier, wil je graag elk jaar een nieuw hoofdstel, dan koop je iets anders.


Vraag me oprecht af of het nou zoveel beter is dan de rest en inderdaad; een ieder is vrij om te kopen wat hij/zij wil.

_Lorette_

Berichten: 12101
Geregistreerd: 27-09-04
Woonplaats: Onder Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 16:54

Om een ontopic opmerking te maken: ik heb geen Boston, maar wel een Passier Langenhagen hoofdstel gehad. Echt een tophoofdstel. Veel beter dan wat ik nu heb aan hoofdstellen en daar zitten ook wel wat duurdere exemplaren tussen... Maar ik heb zelf een spastisch paard met een hoofdtic en voor trainingspaarden vind ik het echt te gek worden om zulke dure spullen te hebben. Ik zou het geld er daarom niet voor over hebben, ook al blijft een dergelijk hoofdstel ontzettend lang mooi en fijn. Ik ben overigens ook iemand die het leuk vind om eens in de zoveel tijd een nieuw hoofdstel te kopen.

Dat 'patserige' waar het nu over gaat, zit 'm volgens mij meer in hypes. Een KEP helm (om maar iets te noemen) valt bijvoorbeeld veel meer op dan een peperduur, maar simpel Passier hoofdstel. Maar het maakt mij echt niets uit. Je gaat er niet beter of minder van rijden en het kan zijn dat je bepaalde trends niet volgt om de trend of hype, maar gewoon omdat jij dat toevallig het mooist of fijnst vindt. Allemaal lekker doen waar je zelf zin in hebt. :)

Nouvel

Berichten: 28564
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 18:22

Ik heb ook een langenhagen gehad, was echt mijn fijnste hoofdstel, zulk fijn leer!
Zou er echt wel graag weer eens eentje hebben.