Fluoriserende spulletjes Shetlander

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Gerdjee

Berichten: 1508
Geregistreerd: 17-05-13
Woonplaats: Noord Brabant, Nieuwendijk

Fluoriserende spulletjes Shetlander

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-11-16 17:18

:wave:

Ik ben nu al een tijdje op internet aan het zoeken naar reflecterende spulletjes voor shetlanders.
Nu het eerder donker word en ik vrijwel nooit voor het donker thuis ben wil ik graag s'avonds met mijn 2 shetjes kunnen wandelen.
Ondertussen heb ik al bandjes voor om de benen gevonden die ik waarschijnlijk ga kopen ( http://www.shetlandershop.nl/artikel/60-0018?lang=nl ), maar een halstertje heb ik nog niet gevonden helaas...
Ook ben ik bang dat wanneer ik een halstertje maat shet koop dat het halstertje nog steeds te groot is :Y)
Dus waar hebben jullie je reflecterende halster vandaan?
Of weet iemand een andere manier om ze extra op te laten vallen in het donker? :)*





De 2 heren waar het over gaat :D
Afbeelding


Incroyable
Berichten: 1828
Geregistreerd: 19-06-12

Re: Fluoriserende spulletjes Shetlander

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-16 19:23

Ik hoor regelmatig mensen die van die fluoriserende armbanden met lichtjes in paard zn staart doen in het donker. Wel eerst aan laten wennen natuurlijk. Evt fluoriserende deken voor bij het wandelen?

Abeltje1990

Berichten: 284
Geregistreerd: 30-07-10
Woonplaats: Yerseke

Re: Fluoriserende spulletjes Shetlander

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-16 19:25

Bij de action, heb ik een poosje gelden reflecterende hardloopbandjes met lichtjes gekocht. Die doe ik altijd bij mijn pony om zijn benen.
kosten iets van 2 euro.

HTM

Berichten: 9144
Geregistreerd: 28-10-08
Woonplaats: Echteld

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-16 22:18

Laatst bijgewerkt door Amaryllis op 07-11-16 09:53, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Adverterende deel verwijderd

Valentino B+11 waarvan 8 in dameszadel!!! *\%/* L1 +11 waarvan 5 in dameszadel *\%/* L2 +10 waarvan 4 in dameszadel *\%/* M1 +9 waarvan 8 in dameszadel *\%/*


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: aman2002, lianne125, Saar4, Unravelation en 26 bezoekers