Moderators: C_arola, Dyonne, Sica, Nicole288, balance, Coby, Neonlight
Gladijs schreef:Ik heb hem ben super tevreden, schuurt niet, lekker warm en perfect voor paarden die geschoren zijn. En natuurlijk voor jezelf
Wat ook fijn is is dat hij niet of nauwelijks schuift, je ziet vaak dat die uitrijdekens scheef trekken, maar dat doet deze dus niet...
( even een tip, hij is nu te koop en in de aanbieding bij krämer, en zonder verzendkosten)
Edit: zorg wel dat je de juiste maat haalt, zijn geen deken maten , is gewoon s/m/l. Mijn pony van 1.35 heeft s.
Djeradalover schreef:Gladijs schreef:Ik heb hem ben super tevreden, schuurt niet, lekker warm en perfect voor paarden die geschoren zijn. En natuurlijk voor jezelf
Wat ook fijn is is dat hij niet of nauwelijks schuift, je ziet vaak dat die uitrijdekens scheef trekken, maar dat doet deze dus niet...
( even een tip, hij is nu te koop en in de aanbieding bij krämer, en zonder verzendkosten)
Edit: zorg wel dat je de juiste maat haalt, zijn geen deken maten , is gewoon s/m/l. Mijn pony van 1.35 heeft s.
Super bedankt voor je reactie! Bij de agradi kwam ik nu uit op 122,50 dus heb hem daar besteld.
Maat L is gewoon mt 195 neem ik aan toch? Had ooit een bucas uitrijdeken mt M maar die was net te krapjes! Ik heb hem nodig voor mn haf van 1.50 en mn vaders paard van +- 1.60