Een tijdje geleden ben ik gaan nadenken mijn merrie om te scholen naar western gezien ik hoop dat ik dan minder last heb van mijn lijf met rijden. Het is er nog niet echt van gekomen, maar ik heb nu een western zadel gekregen van iemand die deze nog had liggen. Zij hadden hem uit Amerika meegenomen en hebben hem gebruikt op hun Anglo Arabier. Qua maat was deze iets kleiner dan mijn merrie, maar mijne is wel een stuk ronder.
De eerste keer dat ik met het zadel om de hoek kwam barste dikke paniek uit haha. Nog nooit zo iets engs gezien, maar.. Inmiddels heb ik hem erop gehad. Probleem is alleen dat waar ik bij Engelse zadels redelijk kan inschatten hoe hij ligt, ik in dit geval géén idee heb. Hij komt achter een klein beetje omhoog lijkt, ik denk dat dat niet goed is?
Weet iemand in de omgeving van Doetinchem een zadelpasser aan huis die ook western zadels doet? Als dit zadel niet past wil ik hem graag inruilen. Volgens mij is het best een goede namelijk.
Courts Sadder) Sharon Camillo Barrel Racing. Als ik deze online zoek kom ik toch op prijzen >2200 dollar uit.
Ik doe er wat foto's bij. Je ziet dat mijn merrie het er nog niet helemaal mee eens is haha...
Alvast bedankt!