Dat was mijn eerste gedachte nadat ik mijn les bij Anne heb afgesloten. Hij doet het niet meer.... zijn moeilijkste kant is in eens de makkelijkste kant geworden en de makkelijkste kant is alles wat we hebben aangeleerd.. WEG.. FOETSIE!! Tis er niet meer.Echt werkelijk mega ongelegen nu we nog enkele punten te gaan hebben voor het M2. Ik sta werkelijk met mijn mond open naar mijn paard te kijken.
2 weken later knal ik zelfs van zijn rug af... @$&@#*$#%^$& echt de 1000 was ik gepasseerd en daar lig je dan, met een gebroken pols op de grond.
Hoe heeft dit kunnen gebeuren? Waardoor kan dit en hoe kan het dat hij het in eens niets meer doet? Na 2 maanden revalideren start ik met volle goede moet aan mijn avontuur richting de M2

UND WARUM

Goed om mijn verhaal kort en bondiger te houden, heb ik as vrijdag mijn zadelpas-sessie gepland.... Alle foto's van mijn paard zijn door mij vakkundig gemaakt met mijn mobiel en via WhatsAPP verstuurd (we zijn echt verwend met dit staaltje techniek). En nu ben ik mega benieuwd hoe dit gaat lopen, want ik weet totaal niet wat ze me gaan adviseren. Op de vraag in welk merkzadel ik interesse had, gaf ik antwoord: Geen idee, ik denk niet wat het uitmaakt wat ik vind. Mijn paard heeft duidelijk een mening hierover. Het ligt op zijn rug en hij moet dit prettig gaan vinden, is dat bij een zadel van 500 euro.. dan kan ik nog met vacantie gaan

iig ik stuur niet zo vaak een bericht op bokt.nl. Lees ik al jullie tips over zadels enz enz. Dus dacht ik.. laat mijn ervaring met een paard (die binnen 15 wedstrijden van de B naar de M1 ging) die vervolgens niets meer doet met jullie delen.
I be BACK!;-)