Ik heb een probleem met de maat peesbeschermers die ik wil kopen.
Mijn paard heeft op het moment alleen voor-peesjes van BR. Maar ik heb het idee dat die een beetje groot zijn... Het misstaat niet maar het klittenband is een ietwat te lang en de peesjes iets te lang. Nu weet ik niet of het klittenband misschien is uitgerekt door vorig gebruik? (ik heb ze niet nieuw gekocht maar ik heb ze gekregen.)
Mijn paard is ongeveer 1.60 en heeft vrij smalle benen. Nu zit ik een beetje te twijfelen welke maat peesbeschermerset ik wil kopen... Het gaat om de BR Ian set trouwens

Heeft iemand hier ervaring mee? Ik zal maandag een foto maken van de peesbeschermers op mijn huidige paard. Het probleem zit hem vooral in het elastiek denk ik, aangezien het niet misstaat dat hij iets langer is. Het schuurt niet!

Ook heb ik niet het budget om duurdere beenbeschermers te kopen. Wat evt wel een optie zou zijn is zijn de peesjes en kogelbeschermers Starlight van epplejeck. Maar daar zit ik dus met hetzelfde probleem

Hopelijk weet iemand wat te doen! Ik heb helaas geen andere mensen op stal met pony-beenbeschermers die ik even kan passen.
Fijn weekend!