Ervaring gezocht; Renco original dekens (New Zealand dekens)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Benfan

Ervaring gezocht; Renco original dekens (New Zealand dekens)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-16 23:54

Ik zoek mensen die ervaring hebben met de dekens van het merk Renco Original. Ik was vroeger altijd hevig fan van dit soort dekens (lekker zwaar Canvas, bleef altijd goed liggen ook al hadden ze geen buiksingels), en was verbaast dat deze nauwelijks nog te vinden zijn. Vind ik in eens een website van een bedrijf in Nederland die ze nog maakt *\o/* <3 *\o/* _/-\o_

Gezien ik nog even moet 'sparen' voordat ik een van deze dekens kan kopen (wat absoluut op mijn bucketlist staat) vroeg ik mij af of mensen op bokt ook ervaring hebben met het bedrijf, en hun dekens. Dus emm.. ja.. wat moet ik er nog meer over zeggen?!

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-16 00:00

Deze dekens heb ik ook overwogen voor mijn ruin, en uiteindelijk niet gedaan. Overwogen omdat hij een onmogelijk model heeft, en een deken op maat dan een uitkomst zou zijn. Niet gedaan vanwege het gewicht. Ik heb het liefst Horseware, maar daar past hij niet in zonder dat hij zichzelf keelt. Uiteindelijk een passende deken gevonden, die niet helemaal recht blijven maar wel fatsoenlijk zitten.

Ik ben wel eens benieuwd waarom jij zulke zware dekens wil? :)

ozette01

Re: Ervaring gezocht; Renco original dekens (New Zealand dekens)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-16 00:19

Ik heb een Renco deken, hij blijft goed liggen zonder kruissingels, alleen bilkoorden, is waterdicht en oersterk. Ik heb hier een paar slopers lopen en de deken is al een aantal jaar in gebruik. Als het erg koud is doe ik er wel eens een staldeken onder maar afgelopen winter was dat niet nodig. Enige nadeel is dat de deken wel erg zwaar kan zijn als het regent en als ze in de modder gaan liggen.