Door het bomen zie ik het bos niet meer. Nu heb ik al een tijdje een BBP van Barefoot. Als eerst BBP op je eerste paardje prima, maar nu merk ik met het rijden ermee dat ik kritischer word. Dus beter wil zitten e.d.
Nu schuift mijn BBP heel veel naar voren. Ver voorbij de schouders waardoor ik ook niet lekker ga zitten en ik eigen voor spek en bonen die bbp heb gekocht. Dus ik wil verder kijken dan mijn neus lang is. Dus ik vroeg mij af wat raden jullie mij aan wat niet schuift? Paard lief is zeer rond (drumhorse) en overbouwd. Mijn eisen zijn wel dat en ik zacht zit maar ook dat mijn druk goed verdeeld wordt. Desnoods een bbp met inlages en geen veredeld lapje stof met een singel eraan wat je wel eens tegen komt.
Die christ zijn mij echt te duur ik zag te denken aan een BF feltsattle of een libra bbp. Zou dat wat zijn?
eventueel
Geplaatst: 28-08-16 07:49
Wij hebben de bbp van Emiel Voest. Bevalt prima, zit heerlijk door de "zitting" van traagschuim en deze bleef op onze vorige (overbouwde maar niet ronde) pony, en nu op ons paard, heel goed liggen.