Mac rider of Arno brandt

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

roosjuh17

Mac rider of Arno brandt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-16 16:38

Welke raden jullie aan, Mac rider of Arno brand.
En zijn ze een beetje aan te passen?

Kabayo

Re: Mac rider of Arno brandt

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-16 16:39

Mac rider
Geen ervaring met mac rider maar wel met arno brandt. Dan zou ik al naar mac rider gaan..

roosjuh17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-16 16:57

Bent u niet te vrede van Arno brandt?

Ik zoek een fijn en mooi zadel.
Hulsebos kan ook nog.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-16 17:05

Ga dan asjeblieft niet voor mac rider.. maar voor arno of hulsebos.

roosjuh17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-16 18:36

Is er iemand die zijn opmerking kan onderbouwen.

leonie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-16 18:43

Ik heb zelf een hulsebos. Ben erg blij met mijn zadel. Ligt goed, zit heerlijk en blijft heel mooi. Ik heb hem tweede hand bij Arno gekocht. Hij is uiteindelijk wel op maat gemaakt door iemand anders maar dat was meer omdat mijn paard gewoon even heel lastig was in zijn rug om het passend te krijgen.
Voor ervaringen over brandt zadel loopt een topic en ik denk dat je met de zoek knop alle informatie die je nodig hebt wel kan vinden.

Je op is zelf ook wat kort, wat zoek je en wat zijn je echte speerpunten waaraan een zadel moet voldoen.

Kabayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-16 18:46

Ik zou custom laten komen.
Neemt de tijd , is op tijd en past zadel super aan en op maa

Arno brandt is bij ons altijd te laat geweest. Van een uur tot wel 3 uur. Hij was er eens 11 uur savonds.. En qua aanpassen ook niet tevreden. Paard bleef vervelend doen en volgens hem lag het nier aan het zadel. Zadel was enorm scheef bleek uiteindelijk

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-16 18:48

Arno ook niet tevreden over. Wel over een tribal, country mill.

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-16 18:52

Hier laatst een Hulsebos laten aanmeten. Heerlijk zadel!
Custom zou ik afraden, kennis van mij heeft er 1, paard overleed en zadel is 0,0 waard omdat het "te costum" is. Dan moet je maar net iemand treffen die zoekt wat jij aanbied als je zadel toch verkocht moet worden.

fleur_yen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-16 19:02

Ik heb zelf tweedehands een macrider gekocht, en die bij country mill helemaal op maat laten maken door middel van een btm meting, waarbij de boom zelf dus ook aangepast wordt aan mijn paard. Zeer tevreden over, ik vind het een super zadel, en ligt nu dus als een huis op mijn paard, maar dat is dus meer dankzij country mill. Of ik bij macrider zelf een nieuw zadel zou aanschaffen weet ik niet, kans is groter dat ik naar country mill zou gaan ;)

roosjuh17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-16 20:27

Ik zoek gewoon een goed zadel.
Ik heb deze drie merken getest, en deze zaten mij het beste.
Ik wil vooral de persoonlijke ervaringen weten.
Ik hoorde nml niet veel goed over Mac rider

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-16 21:23

Mac rider ik ook niet. Zit hier id buurt, ken dus veul mensen met zo'n zadel en niemand is tevreden. Worden allemaal verkeerd aangemeten, misschien dat de kwaliteit wel prima is maar de service is niks en worden dus weer snel weggedaan

wwillemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-16 22:28

De zadels van macrider zijn prima zadels, vinden ze bij countrymill ook. Daar ligt momenteel een bruine tweedehands met wijde boom. Maar inderdaad, laten aanmeten door countrymill, niet door macrider zelf.

Karlijnxxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-16 22:34

Ik heb een heerlijk hulsebos zadel. Prima kwaliteit maar je moet 'm goed in het vet houden. Heb mijne met t paard gekocht en was op haar aangemeten. Moet wel zeggen dat het zadel hoog in het kruis ligt en ik snap dat niet alle vrouwen er blij van worden.

__Danielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-16 22:36

Ik heb een dressuurzadel van Arno. Heel erg blij mee!
In het begin is hij bij mij ook wel eens flink te laat gekomen, nu was hij de afgelopen twee keer op tijd!

Mijn paard loopt heel fijn onder mijn zadel en ook kwalitatief zijn zijn zadels prima. Ik heb de mijne nu 1,5 jaar en op wat gebruikssporen onder de beugelriemen na ziet 'ie er nog zo goed als nieuw uit. :P

Edit: Hulsebos zadels zijn ook heel erg fijn, redelijk vergelijkbaar met Brandt zadels.

linda_arnold

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-16 22:43

Wij hebben tot nu toe ook goede ervaringen met Arno.

Hier is hij ook tot 2 keer toe ge laat geweest, maar ik denk dat hij daarmee de wachttijden ook relatief kort houdt. Die man propt 48 uur in een dag.

Ik vond het vervelender dan ons zadel 23 weken op zich liet wachten en hij geen leenzadel ter beschikking had. Ons toenmalige zadel adviseerde hij niet meer mee te rijden of wel paard heeft het voorjaar en de zomer stil gestaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-16 23:05

Hier niets als positief over mac rider.

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-16 16:32

Mac rider en AB hebben een totaal anders pasvorm voor het paard, dit verschilt ook nog per model. ik zou dus eerder naar de pasvorm en naar de zit voor jezelf kijken wat bij jou en je paard past dan voor een bepaald merk gaan.

Hier erg tevreden over hulsebos, maar rij nu met een KN omdat dat beter bij mijn paard past.

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-16 18:54

Macrider is een prima zadel. Wel de vulling vervangen van de oudere zadels. Daar schrok ik van. Mooi kort zadel. Brand ook mooi zadel. Valt wel lang. Dat moet bij je passen. En hulzebos ook fijn zadel. Alles staat of valt bij hoe je de leverancier erbij ervaart. Realiseer je bij zo iemand dat hij of zij het beste beentje voorzet voor jou en je paard. Zij interpreteren wat je ze vertelt en handelen naar beste kunnen. Mooiste is als he kan rijden met alle zadels op dezelfde dag. Dan kan je samen met je paard de juiste keuze maken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-16 19:09

Hele slechte ervaringen met Mac Rider!
Overigens zijn heel veel Customs verschrikkelijk slecht opgemeten en heel lelijk afgewerkt.. Ze kunnen de hype niet aan en dit zie je terug in de kwaliteit.
Gelukkig getrouwd met mijn Hulsebos en mocht ik ooit een ander zadel kiezen zal het een Arno worden.

S_en_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-16 19:56

__Danielle schreef:
Ik heb een dressuurzadel van Arno. Heel erg blij mee!
In het begin is hij bij mij ook wel eens flink te laat gekomen, nu was hij de afgelopen twee keer op tijd!

Mijn paard loopt heel fijn onder mijn zadel en ook kwalitatief zijn zijn zadels prima. Ik heb de mijne nu 1,5 jaar en op wat gebruikssporen onder de beugelriemen na ziet 'ie er nog zo goed als nieuw uit. :P

Edit: Hulsebos zadels zijn ook heel erg fijn, redelijk vergelijkbaar met Brandt zadels.

Brandt zadels zijn eerder vergelijkbaar met Hulsebos, want daar heeft ie vroeger gewerkt begreep ik :=

Ik heb een paar x op andere paarden met een Hulsebos gezeten en de Hulsebos zadels vond ik wel prettig zitten :j

Heb zelf een zadel van Ninon Schutte gehad, deze is met paardje mee verkocht.

Verder geen ervaringen sorry

__Danielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-16 21:04

S_en_Z schreef:
Brandt zadels zijn eerder vergelijkbaar met Hulsebos, want daar heeft ie vroeger gewerkt begreep ik :=

Ja, dat klopt! Dat bedoelde ik ook haha :Y)