[WN] Barrel race zadel

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Ivanamajor

Barrel race zadel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-16 18:38

Hoi allemaal!
Ik ben nu al een klein tijdje opzoek naar een barrel zadel voor mijn arabiertje, nu was de vraag of 1 van jullie weet waar ik een goedkoop barrel zadeltje kan vinden of iemand er een te koop heeft..

2a54z6e45r6r

Re: Barrel race zadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-16 20:31

Hallo,
Daarvoor kan je best op bokt markt een zoekertje zetten, de kans is groot de de mods dit topic gaan sluiten omdat het op een zoekertje lijkt :)

Misschien op facebook in western groepen? Denk dat je daar wel goeie tips kan vinden!

MallyBelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-16 20:47

Misschien Arthur bellen van Arthurs westernstore

Maflinger_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-16 20:51

Ik dacht uit een ander topic begrepen te hebben dat je er al een op het oog had, of al gekocht hebt?

In Nederland zijn de barrelracers dun gezaaid. Neem inderdaad eens contact op met Eveline van Eurohorse of Arthur van Arthur's westernstore.

Als je voor boomloos zou willen gaan kan ik je een Bob Marshall aanraden. Die worden door een heel aantal western arabierenruiters gebruikt. Weliswaar nauwelijks het barrelrace model maar ook daar is wel aan te komen, bijvoorbeeld via Ebay.

Ivanamajor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-16 21:30

Maflinger_S schreef:
Ik dacht uit een ander topic begrepen te hebben dat je er al een op het oog had, of al gekocht hebt?

In Nederland zijn de barrelracers dun gezaaid. Neem inderdaad eens contact op met Eveline van Eurohorse of Arthur van Arthur's westernstore.

Als je voor boomloos zou willen gaan kan ik je een Bob Marshall aanraden. Die worden door een heel aantal western arabierenruiters gebruikt. Weliswaar nauwelijks het barrelrace model maar ook daar is wel aan te komen, bijvoorbeeld via Ebay.

Heb er eentje op het oog inderdaad, maar ben nog aan het rondkijken! Bedankt voor de tip, ik ga tog liever voor een zadel met boom

Kirrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-16 16:36

Goedkoop en westernzadel gaan niet samen in 1 zin.
Vanaf 1300euro kan je nieuw barrelracezadel kopen.
Zo dun gezaaid is het ondertussen niet meer, er komen er regelmatig te koop. Maar momenteel is er inderdaad niet veel.
Gwn de facebook verkoopsgroepen in het oog houden.
Zag dat je daar ook al gepost had. Beter is van gewoon zelf even te kijken, want zulke vraag zakt zo snel naar beneden dat niemand eerst gaat kijken of er zulke vraag tussen staat voor ze een barrelrace posten.

Ivanamajor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-16 11:34

Kirrr schreef:
Goedkoop en westernzadel gaan niet samen in 1 zin.
Vanaf 1300euro kan je nieuw barrelracezadel kopen.
Zo dun gezaaid is het ondertussen niet meer, er komen er regelmatig te koop. Maar momenteel is er inderdaad niet veel.
Gwn de facebook verkoopsgroepen in het oog houden.
Zag dat je daar ook al gepost had. Beter is van gewoon zelf even te kijken, want zulke vraag zakt zo snel naar beneden dat niemand eerst gaat kijken of er zulke vraag tussen staat voor ze een barrelrace posten.

Ondertussen heb ik al een zadel gevonden, die GOEDKOOP was goed merk en barrel model ;)

Maflinger_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-16 11:40

Gefeliciteerd! Vertel, vertel.