Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
antje_vip schreef:Mwa, die van Barefoot zitten in dezelfde prijsklasse als die jij nu toontDat zadel is 56cm lengte. Als je wil weten of het past, meet dan gewoon je huidige passende zadel op
leonie87 schreef:Ik heb een christ. Erg tevreden over hoewel de bont het nu wel aan het opgeven is.
mystery1980 schreef:een barebackpad is kwa drukverdeling nooit optimaal. Is een gewoon tweedehands zadel geen betere optie?
ODonoghue schreef:Het zit heel ingewikkeld met zijn rug en we weten niet precies wat er aan de hand is, maar bbp is het enige wat nog in de buurt komt helaas
Devitootje schreef:ODonoghue schreef:Het zit heel ingewikkeld met zijn rug en we weten niet precies wat er aan de hand is, maar bbp is het enige wat nog in de buurt komt helaas
Niet vervelend bedoeld, maar als ik dit lees kan ik alleen maar denken: hoe graag wil je nog op dit paard zitten? Zeker omdat je niet precies weet wat er aan de hand is. En dat bokken doet ie misschien wel om je iets duidelijk te maken?
In je OP schrijf je dat hij aangeeft dat het niet fijn meer is. Ik vrees dat een BBP zijn discomfort niet gaat wegnemen.
ODonoghue schreef:mystery1980 schreef:een barebackpad is kwa drukverdeling nooit optimaal. Is een gewoon tweedehands zadel geen betere optie?
zadel wordt m niet, dan zou ik boomloos moeten gaan. Het zit heel ingewikkeld met zijn rug en we weten niet precies wat er aan de hand is, maar bbp is het enige wat nog in de buurt komt helaas
ODonoghue schreef:Hoi!
Nu zoek ik voor mijn verzorgfries een Barebackpad, eerst gewoon even om te kijken qua richtprijs en alles.
Ik zoek een het liefst met zitting, zodat het wat stevig zit. Ik rijd nu al een hele tijd zonder zadel maar ik merk dat dit voor hem niet meer fijn is. Daarom zoek ik een Barebackpad die de druk goed verdeeld. Mijn zit zelf is zonder zadel prima, ik kan zijn flinke bokken en schijnbewegingen makkelijk uitzitten dus voor mezelf doe ik het niet.
Nog een eis: liefst tussen de 0 en 200 euro.
Wie weet een goed merk of een fatsoenlijke Barebackpad die ik kan aanschaffen?