Krämer en Loesdau, Duitsland

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

HopeDreamer

Krämer en Loesdau, Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-16 11:35

Hoi hoi!
Ik ben gister naar de Krämer in Neukirchen-Vluyn en de Loesdau in Recklinghausen geweest.

Ik vond het bij beide winkels wel jammer dat er weinig gekleurde rijbroeken waren. De Krämer had wel leukere bovenkleding dan de Loesdau vind ik..

Verder vond ik het wel leuk om voor een keertje snoep te scheppen bij de Krämer :D

Verder vond ik het leuke winkels, maar vond de Krämer toch wat leuker.

Wie is hier nog meer geweest? :)

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-16 11:16

Ik zou er ook graag een keer heen willen maar het is voor mij een flink eind rijden, dus ik twijfel nog. Bij welke winkel hadden ze meer kleine pony maten?

Licor

Re: Krämer en Loesdau, Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-16 11:28

Ik kom regelmatig bij kramer.. voor mij maar een klein stukje en vind het een fijne winkel :D

HopeDreamer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-16 12:24

Jelleee schreef:
Ik zou er ook graag een keer heen willen maar het is voor mij een flink eind rijden, dus ik twijfel nog. Bij welke winkel hadden ze meer kleine pony maten?

Ik denk dat ze bij Loesdau net wat meer hebben voor kleine pony's, aangezien daar ook shet dekjes, halsters en oornetjes hadden :)

HopeDreamer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-16 12:24

Het was voor mij ook iets van 3 uur rijden, maar het is het zeker waard!

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-16 12:45

Bestel vaak onine bij kramer, enkel worden dingen in enorme dozen verzonden _O-

HopeDreamer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-16 15:44

NathalietjeB schreef:
Bestel vaak onine bij kramer, enkel worden dingen in enorme dozen verzonden _O-

Is de levering een beetje snel? :)

Eefke85

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-16 15:58

Ik ben gek op Krämer! Ga daar regelmatig heen als ik wat nodig heb (is ook maar een uurtje rijden)
Met Loesdau een negatieve ervaring, dus daar ga ik niet meer heen.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-16 08:45

We hebben mekaar net misgelopen bij Krämer, ik was er zaterdag :D
Was wel helemaal blij met de rijbroeken daar. Precies mijn model en nette prijs. Ik ging eigenlijk voor 1 rijbroek maar ik kwam met heel veel spullen terug. Woon er ook vlakbij dus dat is wel handig en volgens mij ligt er ook nog een Lidl in de buurt. Ook heel fijn aangezien ik vaak in Duitsland mijn boodschappen haal.
Loesdau alleen ervaring mee op Equitana. Ben niet bekend met een winkel van Loesdau in de buurt. Maar heb daar wel dekjes en rijbroeken van.

LoveZiezo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-16 22:38

kramer heb ik ook fijne ervaringen mee, wel lastig dat de medewerkers duits zijn maar ze proberen je wel altijd te helpen :j ook fijn dat dingen daar nog een beetje betaalbaar zijn haha _/-\o_

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-16 22:45

Duits moet toch geen probleem zijn als je uit Limburg komt?

Licor

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-16 22:56

Bij kramer in neukirchen-vluyn verstaan ze meestal ook nog Nederlands dus die taal moet we goed komen ;)

HopeDreamer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-16 00:19

Scum schreef:
We hebben mekaar net misgelopen bij Krämer, ik was er zaterdag :D
Was wel helemaal blij met de rijbroeken daar. Precies mijn model en nette prijs. Ik ging eigenlijk voor 1 rijbroek maar ik kwam met heel veel spullen terug. Woon er ook vlakbij dus dat is wel handig en volgens mij ligt er ook nog een Lidl in de buurt. Ook heel fijn aangezien ik vaak in Duitsland mijn boodschappen haal.
Loesdau alleen ervaring mee op Equitana. Ben niet bekend met een winkel van Loesdau in de buurt. Maar heb daar wel dekjes en rijbroeken van.

Prijzen zijn inderdaad wel heel leuk! Ook de pasvorm was erg goed. Alleen ik hou heel erg van knal kleurtjes, zoals fel roze.
Toch heb ik een supermooie voor nog niet eens €20,- daar gevonden! Zit super en ook tijdens het rijden!

HopeDreamer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-16 00:22

LoveZiezo schreef:
kramer heb ik ook fijne ervaringen mee, wel lastig dat de medewerkers duits zijn maar ze proberen je wel altijd te helpen :j ook fijn dat dingen daar nog een beetje betaalbaar zijn haha _/-\o_

Toen ik daar was vroegen ze of ze me konden helpen, dus ik zei in het Engels: "No, thank you.". Ik ben niet zo goed in Duits, maar kan het nog wel verstaan. Toen vroeg ze of ik van NL was en ik zei ja. Daarna zei ze dat er ook een Nederlandse medewerkster was, dus dat als er wat was dat ik het gewoon in het Nederlands aan haar kon vragen :)

Ik vond de mensen daar echt heel aardig :)

Monmaster

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-16 07:32

Ik bestel heel vaak bij kramer... Ik heb een IJslander en bij de meeste zaken kan ik niet terecht als het gaat om rijbroeken... Draag jodhpurs, beugels en beugelriemen, zadeldekjes etc.
Ik ben ook dol op hun jassen. Levering duurt gemiddeld 5 dagen.
Ik zou idd ook wel eens heen willen, maar om de afstand vrij groot is ben ik bang dat, dat net de moeite niet waard is.
Verder koop ik bij westeinde uit Friesland zoals zadel, hoofdstellen