Het merk showmaster

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

nienke_layla

Het merk showmaster

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-16 19:30

Wie kent het merk showmaster? Ik zoek namelijk de groothandel site van dit merk, maar kan niks anders vinden dan kramer die dit merk verkoopt.

Kan iemand mij helpen?

Liefs

olga

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-16 21:38

Volgens mij is het gewoon het eigen merk van kramer.

Autumnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-16 21:44

Ik heb daar net een singel van besteld. Als ik hem binnen heb zal ik even laten weten hoe die bevalt!

nienke_layla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-16 22:31

olga schreef:
Volgens mij is het gewoon het eigen merk van kramer.

in australie word dit merk ook verkocht, daarom ga ik er eigenlijk vanuit dat het geen eigen merk is.

nienke_layla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-16 22:32

Lizzyy schreef:
Ik heb daar net een singel van besteld. Als ik hem binnen heb zal ik even laten weten hoe die bevalt!

wil je dan laten weten wat voor een site en gegevens daar op het labeltje staan? misschien een foto daarvan hier plaatsen? Alvast heel erg bedankt

Autumnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 11:58

nienke_layla schreef:
Lizzyy schreef:

wil je dan laten weten wat voor een site en gegevens daar op het labeltje staan? misschien een foto daarvan hier plaatsen? Alvast heel erg bedankt

Ja hoor :j
Er stond dat het 6 dagen duurde dat hij binnen is dus stuur tegen die tijd even een pb zodat ik het niet vergeet!

nienke_layla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-16 16:42

Hahaha is goed! hopenlijk vergeet ik het nu niet zelf ;)

Addicty

Re: Het merk showmaster

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-16 22:02

Ik heb een kaptoom van Showmaster. Vind het fijn leder. Blijft goed, soepel, gewoon prettig en mijn inziens goed en afgewerkt materiaal

iEmmaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-16 22:20

Ik heb een winterjas en leren halster van showmaster. Over beide heel tevreden. De jas is heerlijk warm, super waterdicht (ook nadat ik hem al meerdere keren gewassen heb) en er zitten, lekker praktisch :Y) , veel zakken in die goed dicht kunnen.

Ook het halster vind ik fijn. Heeft de eerste keer even een laagje vet nodig gehad, maar dat is bijna altijd het geval met ledere producten. Het leer is nu mooi soepel en sterk :)

Ik heb beide overigens besteld via Kramer, werd keurig binnen een paar dagen geleverd.

Autumnn

Re: Het merk showmaster

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-16 19:21

Ik heb mijn singel net binnen. Vond het leer wel vrij hard. Hij moet sowieso terug ivm de maat. Maar wordt het leer nog zachter ?