GPS tracker om paard op te sporen.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

wendely

GPS tracker om paard op te sporen.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-16 22:34

Ik heb werkelijk geen idee waar dit moet staan, mag dus verplaatst worden!

Mijn merrie staat nu 24/7 buiten op 10hectare bos en berglandschap, prachtig voor haar! Regelmatig is dat voor mij dus zoeken voor ik haar vind. Vandaag spande wel de kroon, ik heb bijna 2uren gezocht. De andere paarden allemaal gezien behalve mijn merrie. Dat was een beetje de druppel, ik werd toch wel angstig dat er misschien wat was. Op veel plekken hog gras/bosjes/struiken waar je haar niet makkelijk vindt mocht ze erin liggen.

Nu vroeg ik me af of iemand ervaring met een GPS tracker heeft?

Heb me al een beetje verdiept, maar ik zoek geen tracker met abonnement. Het liefst klein, licht van gewicht en makkelijk te bevestigen. Het is geen must dat hij constant volgt. Alleen dat ik haar kan 'opsporen' zodra ik op stal ben.

8nnemiek

Re: GPS tracker om paard op te sporen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-16 11:33

Ik weet dat er trackers bestaan waar je een sms naar stuurt, en die vervolgens de locatie doorsturen naar je telefoon. Daar moet een (evt prepaid) simkaartje in waarmee je ook op internet kan.
Maar hoe die ook alweer heet, geen flauw idee :=

Johnnydepony

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-16 20:43

Ik heb ooit eens bij de mediamarkt van die kleine vierkante dingen gezien. Qua formaat denk ik dat je die wel aan een halster kunt maken. Maar ik weet niet of je paard een halster om heeft? Anders moet je iets in de manen gaan knopen. Ben alleen bang dat je er regelmatig eentje kwijt bent. Zal eens zoeken of ik die dingen nog kan vinden.
G-tag heten ze.

jolmer20

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-16 20:46

Ik weet ook dat ze geloof op Wish een klein GPS trackertje hebben voor de kat, misschien dat je die op één of andere manier kan bevestigen aan een halster bijvoorbeeld inderdaad?

grijzemuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-16 21:01

Spotter bij het kruidvat. ik heb geen idee of het nog te koop is en of het wat is. De prijs zat rond de 70,- meen ik

__elise__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-16 22:41

Wat een lastig probleem. Ik zag deze toevallig op MP langskomen net en moest direct aan jouw topic denken. Het is wel bedoeld voor katten, maar wellicht kun je er ook iets mee voor je paard. Bijvoorbeeld aan het halster.
http://www.gps-partner.nl/overig/pettra ... ps-tracker