Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Eight schreef:Detos, jij kan nooit weten of jouw zadels zullen passen op de ponies van TS. Inchmaat zegt helemaal niets over de boommaat van de pony, hooguit of het zadel te lang zal zijn. Om deze reden adviseer ik ts om geen boomzadel te nemen voor een shetlandpony. De reden is dat je er een zadelmaker voor moet laten komen om te kijken welke boommaat past, dan ben je een hoop geld kwijt voor een zadeltje. Een boomloos zadel raad ik je eerder aan, omdat deze meestal (zelf) makkelijk aan te passen zijn en de kans veel groter is dat zon zadel goed past op een shetlanderook op de rug van je shetlander moet je zuinig zijn, boomloze zadeltjes zijn daarnaast ook nog tegen een leuke prijs te vinden. Verdiep je wel even in de pads met inlages
WowAmigo schreef:@detos, 16 inch gaat voor deze echt te groot zijn, ik weet niet wat je te koop hebt? T mag wel n boom zijn die 180 graden breed is
@eight, dankje voor je reactie, ik denk idd dat het wel boomloos gaat moeten zijn. Ik ga er idd niet zomaar iets op leggen, al was het alleen maar omdat de kids er anders n ei d boven zweven ivm te smalle boom, haha.
Waar kan je daar het best (online) voor boomloze zadels kijken?