Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Maureen_M schreef:Tekna zadels zijn net zoals wintec verstelbaar in de boom en zal waarschijnlijk gewoon goed aangepast kunnen worden naar jouw KWPN![]()
Mocht deze niet passen kun je altijd eens voor een nieuwe model wintec kijken. Dit ligt denk ik wel in dezelfde prijsklasse en bij deze modellen heb je mogelijkheid de kussen ook nog op te vullen (ondanks het cair systeem)
Verstandig dat je een zadelmaker erbij haalt!
LadyTrucker1 schreef:Maureen_M schreef:Tekna zadels zijn net zoals wintec verstelbaar in de boom en zal waarschijnlijk gewoon goed aangepast kunnen worden naar jouw KWPN![]()
Mocht deze niet passen kun je altijd eens voor een nieuwe model wintec kijken. Dit ligt denk ik wel in dezelfde prijsklasse en bij deze modellen heb je mogelijkheid de kussen ook nog op te vullen (ondanks het cair systeem)
Verstandig dat je een zadelmaker erbij haalt!
Ik heb het nieuwe model van wintec voor m'n tinker en die past niet. Heb er een medium boom in gehad en dat paste niet. En dat is ook een cair.
Seven schreef:Tekna paste niet op onze paarden met hoge smallere schoft, hij paste wel goed op een ronder paard met brede schoft en schouders.
Maar een zadelmaker die ook tekna heeft kan jou beter helpen