Halster maat veulen te groot

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Undefined

Halster maat veulen te groot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-16 22:55

Ons veulentje is nu bijna een week oud en eigenlijk wilde ik afgelopen weekend al een halstertje omdoen. Wij hebben hier drie halsters in maat foal liggen maar ze bleken allemaal te groot.

Mijn vraag is of iemand een website weet waar ik een kleinere kan bestellen? Ik ben bang dat mini gelijk weer erg klein is, het is namelijk wel een veulen van een paard van 1.70m. Ik had een site gevonden waar ik ook maat pony voor het veulenhalster aan kon klikken, maar daar waren de verzendkosten 1,5 keer zoveel als de kosten van het halster zelf en de site had verder niet echt iets wat van pas kan komen om erbij te bestellen. Bij Divoza kom ik alleen standaard veulen tegen.

Barvrouwke

Re: Halster maat veulen te groot

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-16 10:15

Gewoon een knoop in het kopstuk werkt ook prima. Het is even proberen, maar je kan de knoop zo leggen, dat de vlakke kant aan de binnenzijde zit.

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-16 10:17

Koop een verstelbaar halstertje :)

_Roxanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-16 10:31

QHP heeft ook veulenhalsters in verschillende maten. Shet-veulen, pony-veulen, paard-veulen.

Echter, ik neem aan dat je veulen groeit. :+ Afhankelijk van hoeveel te groot je eigen halster is zou ik er inderdaad gewoon even een knoop inleggen

minikatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-16 10:39

Extra gaatje erin of een knoop leggen :)