Passen de bomen van Premiere ook in een Wintec?

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Amaryllis

Passen de bomen van Premiere ook in een Wintec?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-16 13:32

Ik zie op Agradi dat er ook vanuit Premiere verwisselbare bomen beschikbaar zijn, zie hier: https://www.agradi.nl/premiere-kopijzer ... lauw-m.htm

Nu vroeg ik mij af of deze ook in een Wintec 500 vzh past? Heeft iemand hier ervaring mee? Gezien het verschil in prijs zou dit prettig zijn!

Celiien

Re: Passen de bomen van Premiere ook in een Wintec?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-16 13:50

We hebben t over een tientje verschil.. Waarbij Divoza nu 25% korting heeft, net als EJ.. Waarom zo moeilijk doen?
Goedkoop is duurkoop imo. De zadels van première zijn over t algemeen ruk, dus of een boom daarvan goed is..

hotchocolat

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-16 16:58

Als je dit doet vervalt alle garantie welke op een Wintec of Bates zadel van toepassing is.
Volgens mij zijn de Wintec/Bates Kopijzers ook anders gevormd, de maatvoering tussen die beide zal waarschijnlijk ook anders zijn

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-16 18:21

Het leek mij inderdaad al onwaarschijnlijk, maar door het prijsverschil van ruim €15 wilde ik toch even kijken of het misschien door meerdere personen gebruikt werd.

Helaas pindakaas, ik ga gewoon op pad voor een origineel exemplaar! Wil en ga natuurlijk geen risico lopen.