Welke poetstas? - Ervaringen Showmaster Classic Line

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Scamander

Welke poetstas? - Ervaringen Showmaster Classic Line

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-16 13:08

Hallo bokkers! :)
Ik ben op zoek naar een poetstas, hij hoeft niet allemaal vreemde dingetjes te hebben, gewoon een standaard. Ik wil maximaal (zonder verzendkosten) 15 euro uitgeven, met kortingscodes erbij. Ik heb geen haast met zoeken dus kan ook wachten.
Nu heb ik in het oog de volgende poetstassen en vroeg mij af of jullie er ervaring mee hebben en of jullie hem aanraden. Vooral van de Showmaster Classic Line.
Ik vind het fijn als de bovenkant dicht te ritsen is zodat ik door de rits een slotje kan halen zodat niemand er iets uit pak. Maar dit is geen eis. :) Verder hoef ik er niet perse een cap of grote dingen in kwijt te kunnen, is wel mooi meegenomen.
Prijzen zijn zonder / met kortingen. Die van epplejeck heb ik 25% gerekend, ik wacht dan tot er een kortingscode is.

Bij elke poetstas hoor ik graag wat jullie voorkeur zou zijn. Een poetstas van max 15 euro aanraden mag ook!

Sectolin Klik
12,95 / 9,71 - epplejeck
+Bovenkant dicht te ritsen.

Showmaster Classic Line (marinekleur) - krämer Klik
19,90 / 10,90
+Bovenkant dicht te ritsen
+Extra dicht te ritsen vakje aan voorkant
-1 slechte review

Showmaster Lena (antracietkleur) - krämer Klik
14,90 / 4,90 (!!)
+Duidelijk de goedkoopste.
-Bovenkant niet dicht te ritsen

KNHS tas - divoza Klik
12,95 / 9,71
+Volgens reacties hele goede kwaliteit

Pagony - divoza Klik
9,95 / 7,47
+Goedkoop

Groetjes,
Mayca

siskeh

Re: Welke poetstas? - Ervaringen Showmaster Classic Line

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-16 13:16

http://www.decathlon.nl/verzorgingstas- ... 54774.html

Deze poetstas "mis" ik nog voor het compleet maken van het rijtje!
Ik heb een vergelijkbare van decathlon gezien, en imo nog steeds het mooiste (voor deze prijs met name, ik heb ook tassen van rond de 50 euro gezien, ja erg mooi, erg duur)

sanne1992

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-16 13:20

Tja ik heb 1 van 30 euro, dus valt niet binnen jou prijsklasse. En heb ook geen ervaring met bovenstaande.

Maar, kijk je niet teveel op het niet kunnen dichtritsen. Die van mij kan ik ook dicht ritsen, maar moet eerlijk bekennen ik doe het NOOIT. Gooi hoogstens de flap eens dicht, maar ook die keren zijn op 1 hand te tellen.

Qua winkels heb ik met EJ wel hele goede ervaring qua levering en het oplossen van klachten.

Scamander

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-16 13:39

sanne1992 schreef:
Tja ik heb 1 van 30 euro, dus valt niet binnen jou prijsklasse. En heb ook geen ervaring met bovenstaande.

Maar, kijk je niet teveel op het niet kunnen dichtritsen. Die van mij kan ik ook dicht ritsen, maar moet eerlijk bekennen ik doe het NOOIT. Gooi hoogstens de flap eens dicht, maar ook die keren zijn op 1 hand te tellen.

Qua winkels heb ik met EJ wel hele goede ervaring qua levering en het oplossen van klachten.

Dichtritsen is omdat er op onze manege weleens wat gestolen wordt dus dan vind ik het prettig als ik een slotje door de rits heen kan halen.

siskeh schreef:
http://www.decathlon.nl/verzorgingstas- ... 54774.html

Deze poetstas "mis" ik nog voor het compleet maken van het rijtje!
Ik heb een vergelijkbare van decathlon gezien, en imo nog steeds het mooiste (voor deze prijs met name, ik heb ook tassen van rond de 50 euro gezien, ja erg mooi, erg duur)

Die stond niet bij de poetstassen, vond het al vreemd want had hem eerder gezien. Deze voldoet ook aan mijn eisen, ik ga hem binnenkort in het echt bekijken als ze hem in de winkel op voorraad hebben.

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-16 13:43

Ik heb volgens mij ook de showmaster Lena, alleen dan in het limegroen.
Heb deze ooit gekocht omdat mijn poetskist me te ver slepen was :+ Maar inmiddels heb ik die ellendige tas in de kast gegooid haha.

Hij valt wel heel erg klein uit moet ik zeggen. Mijn spullen pasten er met moeite in.
Nu vind ik tassen persoonlijk vreselijk onpraktisch dus ben heel blij met mijn mega poetskist haha

Scamander

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-16 13:46

Ik heb nu een mega poetskist en een poetstas is net wat makkelijker meenemen.

Rena100

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-16 13:49

Ik wou ook zeggen, waarom perse een rits, ik heb die van sectolin die je niet dicht kan ritsen en ik knoop hem ook nooit dicht. Maar goed, bij mij wordt er niets gejat op stal en heb een eigen kast dus ook niet nodig. Vind de tas verder wel heel fijn en praktisch.

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-16 13:50

Als je ook echt veel inhoud in je kist hebt(zoals ik dus haha) zou ik je die Lena niet aanraden. Daar ga je nooit alles fatsoendelijk inkrijgen, en die vakjes aan de buitenkant zijn naar mijn mening vrij laag waardoor er snel iets uitvalt.

Ik was bijvoorbeeld regelmatig mijn hoevenkrabber, schaar of flesjes antiklit kwijt van/op weg naar de zadelkamer..

Die tas van decathlon ziet er degelijk uit! Daar past volgens mij wel een boel in.

Scamander

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-16 14:00

Dan neem ik de showmaster Lena niet. Heb niet verschrikkelijk veel maar het past niet in de standaard poetskoffer die je met setje borstels en al kunt kopen wat je meestal in het begin doet.
Ik begin dan toch wel te twijfelen over de Classic Line, is van hetzelfde merk en is eigenlijk tot nu toe mijn favoriet maar kan ook geen reviews vinden.
Die van decathlon ga ik dus bekijken in de winkel, waarschijnlijk volgende week dinsdag want kom er dan langs.

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-16 14:04

Ik ben helemaal fan van mn shires poetstas. Die is wel boven het budget wat je noemt, maar kan een lading spul in, met genoeg vakjes enzo, en kan dichtgeritst. (Ronde model zou ik eerder aanraden dan de vierkante, ivm dat de vierkante niet altijd heel soep door de hoeken ritst) Zit ook een erg fijne schouderband aan, vind ik op wedstrijd enzo echt ideaal! :j

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-16 14:07

Ik heb een enorme poetstas, daar past echt heel veel in. Maar je kan hem niet dicht ritsen helaas, er zitten van die flappen op.

Rena100

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-16 14:15

Op zich is de Lena (die ik heb) heel prima qua kwaliteit, dus ik denk dat je daarmee wel goed zit. Ik heb deze tas toen gekocht MET borstels en de borstels zijn ook van goede kwaliteit, althans ik vind het goed genoeg.

Edit: ik zie nu wel dat die classic line van die klik gespen heeft aan de schouderband, ik weet niet of dat veel gewicht heel lang kan hebben..

Scamander

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-16 14:25

Ik hoef echt niet boven het budget want ik rijd maar 1x per week. Daarvoor hoef ik echt geen geweldige kwaliteit te hebben. :) Als ik een eigen paard had was het anders.

lovehaffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-16 14:28

Showmaster Classic Line (marinekleur) - krämer Klik
19,90 / 10,90
+Bovenkant dicht te ritsen
+Extra dicht te ritsen vakje aan voorkant
-1 slechte review

Heb ik... De review is dan ook van mij. Opzich is het verder wel een super tas hoor! Past veel in en gebruikt hem dagelijks, buiten de lamme sluiting is hij nergens anders kapot, dus misschien was het gewoon domme pech?

Scamander

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-16 14:34

Schouderband is niet heel belangrijk, ik denk dat ik de Showmaster Classic Line of die van de Decathlon neem. Die van Decathlon is wel het duurt van deze maar ach, daar heb ik geen verzendkosten want is dichtbij. :p Familielid gaat in een krämerwinkel voor me kijken hoe de tas van classic line eruit ziet.

Rena100

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-16 14:42

Moet zeggen dat als ik nu zou moeten kiezen, met jouw eisen, ik ook voor die van Decathlon zou gaan.

lovehaffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-16 15:13

Mocht je foto's willen van hoe ik de classic gebruik kan ik die wel maken... Past echt veel in/aan ;)

Scamander

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-16 15:14

Zou altijd fijn zijn! :)