Kaakgekruist bitloos hoofdstel

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

oliviaolijf

Kaakgekruist bitloos hoofdstel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-16 21:21

Hoi,ik wil al best lang een bitloos hoofdstel en nu heb ik de kans om er eentje te kopen voor €10! Ik weet alleen niet wat jullie vinden van kaakgekruist? Als het niet goed is koop ik het wel misschien maar dan gewoon tijdelijk.
Alvast bedankt :)

Groetjes, Olivia :o

Karla

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-16 21:25

De goede bitloze optoming is, net als een goed bit, voor elk paard verschillend. Mijn bijrijdpaardje loopt super op een kaakgekruist hoofdstel, terwijl mijn eigen merrie hier helemaal niet fijn op loopt. Je zou het dus gewoon moeten proberen om te weten of deze optoming geschikt is voor jouw pony

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-16 21:26

Ik zeg, kopen en proberen! ;) Voor 10 euro kan je echt niet sukkelen. Ik vind kaakgekruisd op zich wel goed, alleen moet wel de release in orde zijn. Je hebt vind ik nét iets meer te zeggen ook dan een sidepull. Stel dat het je niet bevalt, verkoop je het gewoon door, maar dan heb je wel de ervaring gehad.

oliviaolijf

Re: Kaakgekruist bitloos hoofdstel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-16 21:28

Ik mag het van de verkoper zelfs al proberen voor ik het koop.Ze staat bij mij op stal dus lekker simpel.

Sas_Mon

Re: Kaakgekruist bitloos hoofdstel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-16 21:38

ach als je paard het kaakgekruiste niets vind haal je de kaakgekruiste riemen ervanaf en probeer je hem als sidepull. en voor 10 euro verkoop je hem zo weer.