Ervaringen met BR por max

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

snissje

Ervaringen met BR por max

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-16 13:15

Ik heb voor op wedstrijd de Br pro max. Ik heb ze ong 20 x gebruikt en 3x gewassen in een was zakje. Maar nu gaan de kappen helemaal scheuren en de buitenste laag laat los. Allemaal haar scheurtjes. Hebben meer mensen hier last van?

Op de foto's zijn ze wat vies. Want ik durf ze nu helemaal niet meer te wassen. Straks zijn ze kaal..

Afbeelding

Afbeelding

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-16 13:21

Voor mij geen pro max'en meer.
Bij 't eerste paar gelijk een schaal kapot, na 1x gebruiken. Heb toen voor garantie nieuwe gekregen.
Maar ook daar vrij snel de schaal van kapot. Ook zijn mijn buiten kanten ( met name op de naden) niet mooi weer, ik maak ze altijd op de hand schoon.

Icrack

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-16 17:16

roxiie schreef:
Voor mij geen pro max'en meer.
Bij 't eerste paar gelijk een schaal kapot, na 1x gebruiken. Heb toen voor garantie nieuwe gekregen.
Maar ook daar vrij snel de schaal van kapot. Ook zijn mijn buiten kanten ( met name op de naden) niet mooi weer, ik maak ze altijd op de hand schoon.

Hier dezelfde ervaringen met Pro Maxen.
In no-time brak de schaal van boven naar beneden in tweeen, nu deed BR niet moeilijk en kreeg ik een paar nieuwe. Ook deze braken wederom na twee keer gebruik en de stiknaden gingen, ondanks de goede maat en pasvorm, ook bij mij stuk.
Nogmaals een goede garantie afwikkeling gekregen van BR, maar ditmaal gekozen voor geld terug. Het zijn mooie beschermers, maar in gebruik waardeloos naar mijn ervaring.

xMalibu

Re: Ervaringen met BR por max

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-16 17:26

Ik heb ze voor meerdere paarden en pony's gehad, alleen bij eentje die erg strijkt ging de stof aan de binnenkant kapot. Deed ze regelmatig in de wasmachine en bleven gewoon mooi. Ik zou hiermee naar BR gaan of de winkel waar je ze gekocht hebt!

liedjuh2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-16 17:30

Ik gebruik ze al jaren als beschermers voor in mijn training, longeren en zelfs los in de bak staat hij er mee. Van mijn eerste paar heeft hij er bij 1 van de beschermers het onderste klitteband afgebeten, zelfs toen bleef de rest mooi.
Ik was ze eens in de zoveel tijd in de wasmachine op de miniwas(half uurtje) op 40 graden met biotex en ze zien er nog ontzettend netjes uit. Op de plek van de kogels na, aan de voorbenen, maar dat is omdat mijn paard daar strijkt.

snissje

Re: Ervaringen met BR por max

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-16 20:49

Ik denk toch dat het dan een slechte levering is ofso. Ik heb contact met BR gehad super service en gingen gelijk er achter aan. Mag terug naar de winkel en of andere uitzoeken, dezelfde of geld terug!