Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
bellehorses schreef:Ik heb wel ervaring met hoefschoenen maar niet met de scoot boots.
Ik ben zelf (of eigenlijk paardlief) inmiddels aan mijn tweede paar hoefschoenen van Cavallo simple boot begonnen. Ik vind ze ideaal, je moet even ene handigheidje vinden in het aandoen maar ik heb ze binnen 2 minuten aan. Ik gebruik met van die dempers en heb van die omslagbandages. Tot nu toe, en ik gebruik ze al 3 jaar, nog geen plekjes oid gevonden. Deze van cavallo bevallen mij erg goed!
Hafje81 schreef:Ik heb ook de Cavallo simple boots. Nog maar 1 keer uitgetest voorlopig, maar wel tevreden.
Wat bedoel je met dempers en omslagbandages? Is dit speciaal voor in deze hoefschoenen en wat is dan precies de functie?
Hafje81 schreef:Bedankt voor de foto's![]()
Zijn de inlegzolen niet voor als de hoefschoenen nog te groot zijn of niet volledig goed passen? En die omslagbandage, is dat dan een soort kous? Wordt deze niet nat en zwaar als je door modder enzo rijdt?
Floortz schreef:Hafje81 schreef:Ik heb ook de Cavallo simple boots. Nog maar 1 keer uitgetest voorlopig, maar wel tevreden.
Wat bedoel je met dempers en omslagbandages? Is dit speciaal voor in deze hoefschoenen en wat is dan precies de functie?
Ja, hier ook de Simple boots. Met een stuk stevige vloerbedekking erin, en een stuk dik vilt om de voorkant op te vullen. Anders klappert het tijdens het lopen kort na een bekapbeurt.
Ze zijn inmiddels een jaar oud, bijna 4 x per week in gebruik en doen het nog prima. Wel wat slijtage natuurlijk, maar niets ernstigs.