Je kan dan beter een dun full dekje eronder doen. Ik gebruik zelf sowieso een extra (dun!) dekje onder mijn boomloos, die ik makkelijk kan wassen waardoor de onderlegger met inlages schoner blijft.
een dekje onder je boomloze pad is niet ideaal voor de ruggegraatvrijheid. Kun je aan de onderkant van je zadeltassen geen stuk memoryfoam / zadeldekje maken? is het kwa drukverdeling of kwa schoonhouden dat je iets zoekt?
Bij mijn boomloze kun je duidelijk zien dat de ruggengraat vrij blijft met gebruik van een dun dekje (is ook altijd nog mooi droog na het rijden).
Santos_05
Geplaatst door de TopicStarter: 31-05-16 15:27
Duhelo schreef:
een dekje onder je boomloze pad is niet ideaal voor de ruggegraatvrijheid. Kun je aan de onderkant van je zadeltassen geen stuk memoryfoam / zadeldekje maken? is het kwa drukverdeling of kwa schoonhouden dat je iets zoekt?
Als je een gewoon dekje bovenop het zadelvormige dekje legt dan zijn er geen problemen meer met de ruggengraatvrijheid. Zelf heb ik een banaantas aan mijn boomloze zadel, die zit tegen het achterboogje aan getrokken en komt daardoor helemaal niet op de rug. Ideaal