Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Heb ook geen idee hoe mijn paard erop gaat reageren, hoewel ze wel bekent is met een borstbeschermer. Ik zou het gewoon kunnen proberen? Tenzij die dingen ontzettend duur zijn natuurlijk rina schreef:De goedkoopste die ik ken is een 30 euro. Niet echt goedkoper dan een masker dus. En die is ook nog zwart van kleur ook. Denk er ook even aan dat er verschillende maten in zijn. Je zult dus even moeten kijken welke maat je nodig bent.
En nee je hebt gelijk Eline ze zijn niet gemaakt voor dat doel. Er schijnen idd paarden te zijn die het goed doen met een sleezy op, maar persoonlijk ik zou toch gaan zoeken naar een andere oplossing. Vliegenkap aan een halsstuk naaien oid.
Met veel manentop ed is het idd makkelijker voor ze om de maskers af te krijgen, omdat je ze nooit helemaal goed aangesloten erom krijgt. En ik zag ook dat je een paar maskers hebt gehad die helemaal lossig om het hoofd zitten. Nog makkelijker voor dr.
In de shops hier is het zoeken voor mij even makkelijker, omdat ik veel meer in Dld bestel dan NL. Maar goed ik gooi gewoon een paar opties in je richting