Indianen/Aztec printjes in de paardensport

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

elinedeau95

Indianen/Aztec printjes in de paardensport

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-16 13:48

Hallo bokkers,

Al jaren ben ik verliefd op Indiaan en Aztec achtige printjes. Het liefst heb ik mijn complete harnachement van mijn paard in deze stijl. In de westernsport kom je regelmatig pads tegen met deze print, alleen rij ik dressuur/recreatief. Een westernpad heb ik niks aan. Helaas ga ik niet western rijden puur voor de leuke dekjes :P. Kent er iemand van bokt een site of paardenproducten (dekens, halsters, zadeldekjes, beschermers) met deze print? Daarbij is zelf maken geen optie, want ik ben daar niet handig genoeg voor. Een tip zou super zijn! :D

ter inspiratie:
https://www.google.nl/search?q=aztec+printjes&biw=1696&bih=832&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwia-6_Dg-HMAhULDMAKHePBBngQ_AUIBigB#tbm=isch&q=aztec+prints&imgrc=ult2S0eMJgqslM%3A
https://www.google.nl/search?q=aztec+printjes&biw=1696&bih=832&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwia-6_Dg-HMAhULDMAKHePBBngQ_AUIBigB#tbm=isch&q=aztec+print&imgrc=KRKdx_V0sMvwaM%3A

Als het verkeerd staat mag het zeker verplaatst worden

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Re: Indianen/Aztec printjes in de paardensport

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-16 16:02

Epplejeck verkoopt een dekje met deze print, rond de 65,- euro uit mijn hoofd. Ik weet het merk niet meer maar als je op de site kijkt kun je het wel vinden.

Piekosjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-16 16:10

Niet echt aztec maar wellicht wel vergelijkbaar;
Afbeelding
Dit is een 'polo' halster van het merk Celtic Equine, Iers merk en wordt ook wat in de UK verkocht. Ze hebben van deze print halsters met verschillende kleuren, frontriemen en een broekriem voor jezelf. Van LeMieux hebben ze ook vergelijkbare halsters. Ik ben d'r gek op en nadat ik ze vorige week eindelijk in m'n handen heb gehad ga ik er zeker een bestellen voor ponylief voordat ik uit de UK vertrek :D

elinedeau95

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-16 16:52

Ah geweldig! Ja dit zoek ik dus!