Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Madonnamagic schreef:ten eerste vind ik ze belachelijk duur, ten tweede lelijk als de nacht en ten derde denk ik dan van ja, een westenzadelpad heeft ook geen inlages, een barebackpad heeft geen inlages, en als je zonder zadel rijd heb je ook geen inlages.
Dus dat alles bij elkaar.... maar wat ik al zei, het moet niet het welzijn van paardjelief nadelig beinvloeden maar ik vraag me heel serieus af of dat zo is met de huidige VPS
Madonnamagic schreef:ten eerste vind ik ze belachelijk duur, ten tweede lelijk als de nacht en ten derde denk ik dan van ja, een westenzadelpad heeft ook geen inlages, een barebackpad heeft geen inlages, en als je zonder zadel rijd heb je ook geen inlages.
Dus dat alles bij elkaar.... maar wat ik al zei, het moet niet het welzijn van paardjelief nadelig beinvloeden maar ik vraag me heel serieus af of dat zo is met de huidige VPS
tengeltje11 schreef:toen ik nog frequent reed heb ik eens getest met pad met inlages en met gewone westernpad eronder.
na zweten had ik bij beiden hetzelfde beeld,nl ruggengraad droog en beide kanten nat van het zweet.
ik denk dat een boomloos zadel met vps de druk zowiezo al goed verdeeld en ik reed ook geregeld zonder pad met inlages,vooral omdat de ruggengraad even droog bleef en dus ook even vrij(anders zou die ook nat worden van het zweet)