Ik heb een anatomische pad van mayatex, na een aantal jaar gebruik mocht het ding wel eens een bad. Dus heb de hogedrukspuit er op gezet. Spijt. Het wolvilt viel uit elkaar en kwam los. Zoiets heb ik nog nooit gezien.. Heb ook andere pads met hoge druk gedaan en daar is niks mis mee. Deze pad is geruïneerd, hobbels en bobbels en dus niet meer geschikt voor rug.
Vragen: Iemand dit eerder meegemaakt en hoe opgelost? Is het mogelijk er nieuw vilt tegen aan te laten zetten?
Ik zou het eens laten zien bij een westernstore. Er zijn ook bedrijven die dekens wassen/repareren, wie weet hebben zij wel de materialen in huis om een pad te kunnen fixen?
Van een stukje nieuw vilt er tegenaan zetten ga je ook hobbels en bobbels krijgen, ik denk dat je hem helaas niet meer voor een paardenrug kan gebruiken...
Volgens mij is het gewoon tijd voor een nieuwe pad.... Met repareren ben je ook niet goedkoop uit, en is het maar de vraag of hij weer bruikbaar wordt..
Lynn_Nikita
Geplaatst: 14-05-16 10:55
sowww, capslock aanstaan??
Wat een zonnestraaltje ben jij zo zeg, iets vriendelijker mag ook, kost niks
Ik geef aan dat er niks te reclameren valt, en vermoed ook niet te repareren
inderdaad, dat is dan nog geen garantie dat het een goeie pad word, integendeel. Ik zou investeren in een nieuwe goede pad en indien de blanket zijde nog bruikbaar is, gebruiken als blanket.
DubbelFun
Geplaatst: 15-05-16 09:48
2a54z6e45r6r schreef:
Ik zou investeren in een nieuwe goede pad en indien de blanket zijde nog bruikbaar is, gebruiken als blanket.
Dit dus en ipv een nieuwe pad kun je ook een goede vilten onderlegger gebruiken.