Ik ben sinds kort (een half uur geleden

Ik zat alleen te denken, ik ben zelf niet zo goed in met mijn handen werken maar mijn zus daarentegen juist wel! Die doet namelijk aan chainmail spulletjes maken. Voor degenen die niet weten wat dat inhoudt; dat is eigenlijk kleine ringetjes aan elkaar vastmaken tot je er iets moois van hebt gemaakt (erg grof gezegd). Bijvoorbeeld dit armbandje:

Dus nou leek het mij een leuk idee om aan mijn zus te vragen of ze hiermee (met plastic ringetjes zodat het niet zo zwaar is) een frontriem voor mij zou willen maken. Maar nu is mijn vraag dus; is dit wel een goed idee? Ik ben namelijk een beetje bang dat het misschien op haar hoofd gaat klapperen tijdens het rijden, of dat de ringetjes vervelend liggen op haar hoofd o.i.d.
Heeft iemand hier meer ervaring met chainmail en misschien zelfs chainmail frontriemen? Is er in ieder geval iemand die mij zou kunnen vertellen of het wel slim is om dit te doen? Ik wil namelijk mijn zus niet zoveel werk in zoiets laten steken om daarna te zeggen, 'Ja laat maar ik ga hem niet gebruiken want hij ligt niet goed op mijn pony.' ofzoiets weet je wel?

Nou ja, alvast bedankt! Ik hoop dat iemand mij meer kan vertellen! Oh, en sorry als dit topic hier verkeerd staat ofzo, ik ben niet zo bekend met waar je verschillende topics moet plaatsen hier op bokt. Als hij hier niet hoort haal ik 'm wel weg!