Cob kogel- en peesbeschermers

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Marrit13

Cob kogel- en peesbeschermers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-16 12:40

Ik ben al een tijdje op zoek naar gewone zwarte kogel- en peesbeschermers maat Cob. Liefste dat de kogelbeschermer helemaal rondom loopt. Paar van HH besteld maar kogelbeschermer veel te klein. Net bij Divoza geweest, maar zij geven aan dat de Cobmaten uit assortiment zijn en ook niet meer komen (keuze tussen full en pony :+ ) EJ heeft ook bijna geen "middel" maat meer en al heel wat ruitershops bekeken maar helaas.. Ja of je moet er meteen 100 euro aan uit willen geven :')

Wie heeft de gouden tip??

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-16 14:20

Fortitude

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-16 14:41

Ik heb ze van HV Polo, die heeft/had wel de Cob maten. Heb ze bij Agradi besteld toen. Alleen achter zijn ze niet rondom maar gewoon met een klittebandje.

Inderdaad lastig te vinden. Gelukkig heb ik ze eigenlijk niet nodig en heb ik ze meer 'just in case'.

Edit; en zoiets?
https://www.agradi.nl/imperial-riding-p ... ck-cob.htm
Ze hebben er nog veel meer daar.

Marrit13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-16 15:19

Capriootje schreef:
Ik vind zelf deze erg fijn in gebruik (wel full) maar cob hebben ze dus ook;

https://www.agradi.nl/horze-advanced-pr ... uw-cob.htm

Bij horze.nl zelf zijn de meeste kleuren wel op voorraad :)

Heb ik idd ook gezien ergens, alleen lijkt precies hetzelfde model als die van HH, dus vrees ook dat die klein vallen. Maar kan altijd proberen.

Ik heb ze tijdelijk nodig, vandaar dat ik er niet veel aan uit wil geven. Die van IR hou ik ook in mn achterhoofd!!

dieseltje09

Re: Cob kogel- en peesbeschermers

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-16 11:29

Ik heb voor mijn fjord met brede pootje gewoon de pagony's maat pony. Deze vallen groter als die van BR trouwens. Veel merken werken met de noemer "pony" maar zijn vooral gericht op formaat D-E pony(zijn vaak voor de kleinere gewoon al te groot en gaan dan naar de maat shet, die bij een maat shet onder de meter juist al weer te groot zijn)