Hoofdstel gezocht !

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

xkathy_love

Hoofdstel gezocht !

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-16 22:37

Ik ben alweer even opzoek naar een specifiek hoofdstel, maar ik krijg steeds meer het idee dat deze niet verkocht wordt... Wie helpt mij?
Wat ik zoek, een hoofdstel met:
- Zwart hoofdstel
- Een hoge brede neusriem (zoals stang en trens vaak heeft)
- Geen stang en trens hoofdstel!
- Een bling bling frontriem met een mooi boogje erin
- Voor niet een "al te hoge" prijs

Heeft iemand toevallig een idee waar zo een hoofdstel verkocht wordt ? Alvast bedankt :)
(Mocht dit bericht niet goed staan verplaats het gerust)

Zoe_97

Re: Hoofdstel gezocht !

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-16 22:38

Misschien als je een frontriem apart koopt dat je zoektocht makkelijker wordt.

0000

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-16 22:41

Veel stang en trens hoofdstellen kan je het extra bakstuk gewoon afhalen. Dan heb je een trenshoofstel met hoge neusriem. Neem tenminste even aan dat je echt hoge en niet gecombineerde bedoeld dan.

Hypostore heeft mooie, heel redelijk geprijsde hoofdstellen, ben toevallig laatst zelf ook op zoek geweest :)

xkathy_love

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-16 22:42

Zoe_97 schreef:
Misschien als je een frontriem apart koopt dat je zoektocht makkelijker wordt.

Ja zeker overna gedacht ! Maar het grootste probleem zit echt in de neusriem... Alles wat ik tot nu toe heb gevonden is namelijk dan stang en trens of een andere neusriem...

xkathy_love

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-16 22:43

0000 schreef:
Veel stang en trens hoofdstellen kan je het extra bakstuk gewoon afhalen. Dan heb je een trenshoofstel met hoge neusriem. Neem tenminste even aan dat je echt hoge en niet gecombineerde bedoeld dan.

Hypostore heeft mooie, heel redelijk geprijsde hoofdstellen, ben toevallig laatst zelf ook op zoek geweest :)

Ow echt ? Wauw dag zou top zijn ! Jaa ik bedoel echt een hoge inderdaad! Anders moet je met wedstrijd alsnog een sperriem eraan omdat er een lusje aan zit en dat is het voordeel van die neusriemen van de stang en trens, daar hoeft het niet ! Bedankt dan ga ik op deze manier even verder kijken :)

0000

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-16 22:44

Niet alle hoor, dus wel even controleren ;) Maar vaak wel ja.

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-16 11:04

xkathy_love schreef:
0000 schreef:

Ow echt ? Wauw dag zou top zijn ! Jaa ik bedoel echt een hoge inderdaad! Anders moet je met wedstrijd alsnog een sperriem eraan omdat er een lusje aan zit en dat is het voordeel van die neusriemen van de stang en trens, daar hoeft het niet ! Bedankt dan ga ik op deze manier even verder kijken :)

Lusje eraf knippen en je probleem is ook opgelost.