Of de coolmax voering werkt weet ik niet zo goed.. het is denk ik vooral de goede ventilatie. Heel veel voering zit er namelijk niet in, het is vooral 'gaas'. Maar vergeleken met de cap die je nu draagt zal je dit echt een verademing vinden. Kijk zonder cap is altijd koeler, maar niet veiliger .
Knot kan makkelijk, de draaiknop zit niet heel laag. Mijn oude BR viper Pro zat lager (alleen daar zitten flinke scheuren in na een val in mijn vorige cross )
Isja
Geplaatst: 06-05-16 20:50
Ik heb de cap in de winkel gepast, heb nu ook een Harry's Horse cap maat M/L. Maar de nieuwe Concorde pas ik niet.. De verkoper zei dat rand dikker is geworden, maar hier niet naar gekeken zal zijn. De L/XL was te groot, dat vond ik wel heel vreemd en jammer !
Ik heb hem ook gepast... maar vond hem ook niet zo mooi zitten, meer OP mijn hoofd dan OVER mijn hoofd... dus beetje raar hoog ofzo. Jammer vond de kleur met zwart en blauw wel mooi (en passend bij mijn wedstrijdkleding)
Castellon
Geplaatst: 07-05-16 13:58
Ik heb hem. Ik houd juist helemaal niet van die bling-caps en wilde persé eentje met bruin. Uvex pas ik niet, dus werd het deze
De pasvorm vind ik fijn, hij zit heel comfortabel! Op langere ritten (2,5 uur en langer) is hij net wat warmer dan de HH chinook cap die ik hiervoor had. Maar die was dan ook echt wel heel minimaal met grote ventilatiesleuven hoor. De schaal is wat dikker en hij oogt daardoor net wat groter, maar dat vond ik vooral een kwestie van een dagje wennen.
Bedankt! Ik heb m retour gestuurd. Vond hem niet mooi zitten. Ga nu doorsparen voor een kep italia.
paardenmiep
Geplaatst: 03-08-16 20:40
Oke, oud topic nieuw leven inblazen
Ik ben op zoek naar de Concorde in het zwart/blauw maat M-L, iemand enig idee of er nog een winkel of webshop is die m nog op voorraad heeft? Bij zowel de Divoza als EJ is ie uitverkocht, net als bij de agradi en nog meer sites die ik heb bekeken...
Vind het een erg mooie cap maar vond hem ook erg smal vallen, ondanks de draaiknop aan de achterkant. Daar had ik nog genoeg ruimte maar echt aan de zijkant van je hoofd zeg maar te smal dus ik heb hem niet genomen. En ook verder gespaard voor een KEP Italia