Rits kapot getrokken Barefoot zadel.

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

jansje73

Rits kapot getrokken Barefoot zadel.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-16 10:08

Halo Bokkers ,

ik wilde vanmorgen een pommel verwisselen bij mijn Barefoot Notting Hill zadel en trok helaas de rits van mijn zadel kapot. :(
De rits van deze zadel was altijd al lastig en moeilijk dicht te krijgen. ( ik heb nog een Barefoot Cherokee zadel endaar heb ik geen problemen met de rits.)

Nu is mijn vraag waar kan im de rits laten maken ? Of weet iemand een mobiele zadelmaker die aan stal komt en de rits kan maken ?

Mayflower_

Re: Rits kapot getrokken Barefoot zadel.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-16 10:10

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-16 10:11

Hoe oud is het zadel? Zou het niet onder de fabrieksgarantie vallen?

Als er een nieuwe rits in moet dan denk ik niet dat dat op stal kan worden gedaan. Dan zul je het zadel toch weg moeten brengen.

Gladijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-16 10:11

Stel je vraag even in het centrale boomloos topic! Daar zitten ook bokkers die je kunnen helpen met de Barefoot. Als ik mij niet vergis heet de bokker pmarena :)

jansje73

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-16 10:19

8nnemiek schreef:
Hoe oud is het zadel? Zou het niet onder de fabrieksgarantie vallen?

Als er een nieuwe rits in moet dan denk ik niet dat dat op stal kan worden gedaan. Dan zul je het zadel toch weg moeten brengen.

Ik heb mijn zadel 2e hands overgenomen van een bokker. Weet niet precies hoe oud mijn zadel is maar denk zelf een jaar of 3 .

jansje73

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-16 10:20

Gladijs schreef:
Stel je vraag even in het centrale boomloos topic! Daar zitten ook bokkers die je kunnen helpen met de Barefoot. Als ik mij niet vergis heet de bokker pmarena :)

Dank je wel voor de tip. Daar kan ik het ook natuurlijk vragen. Wat stom van mij dat ik daar niet aan gedacht heb. :o

HorseTopShop

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-16 10:27

Bij ons op de markt staat een mannetje met knopen die ook ritsen maakt. Die heeft hier ook weleens de rits van een pommel gemaakt.
Kijk even bij je op de markt of er iemand is die dat kan. Het koste mij toen € 6,-

Akke_sSpring

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-16 22:13

Ik heb mijn rits ook ooit laten vervangen bij customtreeless. Héél netjes en als nieuw weer terug gekregen.

jansje73

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-16 08:26

In de eerste week van mei gaat mijn zadel naar Customtreeless. Daar wordt een nieuwe rits er terug in gezet en ik vind de kosten reuze mee vallen.