Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Capriootje schreef:Ik zou voor de amigo bravo gaan dan. Losse hals is makkelijk te krijgen daarvoor en dan kan je al je liners wel gewoon gebruiken
Yvank_ schreef:Amigo bravo original heeft gewoon 6 haken
Capriootje schreef:Ik zou voor de amigo bravo gaan dan. Losse hals is makkelijk te krijgen daarvoor en dan kan je al je liners wel gewoon gebruiken
edit; mijne heeft ook 6 ringen inderdaad
Merel_Brit schreef:Al mijn Bravo dekens hebben 6 ringen aan de voorkant. Ik zou de verkoper gewoon even bellen, dan weet je het. De Liners gaan met 2 ringen vast, kun je de halsdeken dan niet gewoon aan die andere 2 vast maken ipv 4?
DGL schreef:Wat gek? Weet je zeker dat de foto's kloppen?
Van Amigo heb je Bravo 12 en Hero, en dan toevoeging light(0/100 gram), medium(200/250 gram) en heavy(400 gram). En dan nog plus als er een hals bij zit. Dat is dus als ze allemaal Bravo 12 zijn gewoon dezelfde basis deken van 1200 den, maar dan in verschillende diktes qua voering. Tenzij het nog uit een oudere collectie is zou die dus precies hetzelfde moeten zijn.
Mijn Bravo 12 medium van 2 jaar oud heeft gewoon 6 aansluitingen zitten voor liners/hals (of ik ben helemaal gek geworden, morgen even dubbel checken!)
Yvank_ schreef:Ik weet het zeker, ik heb hem hier namelijk liggen thuis.
DGL schreef:Zie je er op de foto niet gewoon maar vier omdat die twee voor de liner meer naar binnen geplaatst zijn? Ze zitten zo uit mijn hoofd niet helemaal precies op een rijtje.
Capriootje schreef:Ja inderdaad aan de buitenkant voor de hals en aan de binnenkant voor de liner.![]()
Paardendrogist vind ik altijd fijn voor dat soort vragen/adviezen.
Yvank_ schreef:Ja prima deken, alleen de voering is een paar keer gescheurd maar mijn paard zijn weidemaatje trekt er dagelijks met volle kracht aan
, dus dat de buitenkant nog heel is is wonderbaarlijk.
Yvank_ schreef:Paardendrogist even bellenik heb ze alle 6 op een rij en zelfs mijn rambo hals past hier aan.