[WN] Showzadel maken van westernzadel

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Mirry96

Showzadel maken van westernzadel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-16 15:04

Heeey allemaal,

Ik wil van mijn Billy cook (zonder tooling) een showzadel maken. Iemand enig idee waar dat kan en hoe duur? Hoorde al eurohorse en arthurs maarja ik hoor nergens de prijzen. Zou graag aan de achterkant twee stukjes zilver willen, aan de voorkant 1 (voor de knop en ernaast) en op de achterkant van de zitting. Zie foto wat ik bedoel. Zitten ook twee foto's van het zadel bij die ik gekocht heb.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

mvg

cissy

Re: Showzadel maken van westernzadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-16 15:10

Mirry96

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-16 15:35

Cissy dat topic staat nie in hoe duur

Mirry96

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-16 15:36

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-16 15:37

Dat is maar net wat je koopt, echt zilver is duur, nepzilver niet. En hoeveel je er op gooit en welke grootte, we kunnen simpelweg geen prijs geven. Bel anders eens naar Arthur voor prijzen.

Mirry96

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-16 16:01

cissy schreef:
Dat is maar net wat je koopt, echt zilver is duur, nepzilver niet. En hoeveel je er op gooit en welke grootte, we kunnen simpelweg geen prijs geven. Bel anders eens naar Arthur voor prijzen.

Op de foto staat hoeveel ik wil en natuurlijk echt zilver geen nep

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-16 16:03

Prijsopgave vragen? :Y)

Heb je meteen uitsluitsel en feiten, geen meningen.

Hobbyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-16 16:13

Ja ik zou eurohorse en arthurs allebei mailen,met de fotos erbij wat je wil, die kunnen dat beter vertellen dan wij hier ;-)

Mirry96

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-16 16:15

upendo schreef:
Prijsopgave vragen? :Y)

Heb je meteen uitsluitsel en feiten, geen meningen.

Dat is waar maar vaak willen ze dan dat je ze belt als er een ding is waar ik een hekel aan heb is het bellen.

Hobbyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-16 16:25

Oh dat heb ik ook wel eens dat ik BelVrees heb :-D Maar als je het nou duidelijk vraagt in een mail en met de fotos erbij en dan nog eens erin zet : kunt u mij zus en zo uitleggen via de mail'? Als iemand dan zegt dat je moet bellen laat je die afvallen ;)

Mirry96

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-16 16:32

Hobbyhorse schreef:
Oh dat heb ik ook wel eens dat ik BelVrees heb :-D Maar als je het nou duidelijk vraagt in een mail en met de fotos erbij en dan nog eens erin zet : kunt u mij zus en zo uitleggen via de mail'? Als iemand dan zegt dat je moet bellen laat je die afvallen ;)

Goed idee naar beide mail gestuurd nu hopen dat ze nie beide zeggen dat ik moet bellen ;)

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-16 16:44

ER zit gewoon heel veel verschil in prijzen, dus niemand kan je dat zo even vertellen. Beter is gewoon te gaan kijken bij Arthur in de shop en Euro Horse bijv in de vrachtwagen als ze ergens staan. En er zijn nog veel meer shops die zilver verkopen.
Echt zilver, wordt een duur grapje als je het zo uitgebreid wil.
Persoonlijk zou ik het er ook professioneel op laten zetten als je goed zilver koopt. Anders is het zo zonde van je zadel en is het straks niks meer waard.

Nep zilver kost een basis setje volgens mij iets van 150 euro.

Mirry96

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-16 18:17

superpony schreef:
ER zit gewoon heel veel verschil in prijzen, dus niemand kan je dat zo even vertellen. Beter is gewoon te gaan kijken bij Arthur in de shop en Euro Horse bijv in de vrachtwagen als ze ergens staan. En er zijn nog veel meer shops die zilver verkopen.
Echt zilver, wordt een duur grapje als je het zo uitgebreid wil.
Persoonlijk zou ik het er ook professioneel op laten zetten als je goed zilver koopt. Anders is het zo zonde van je zadel en is het straks niks meer waard.

Nep zilver kost een basis setje volgens mij iets van 150 euro.

Nep zilver heb ik liever niet. Dan is t maar duur ;) Nep zie je ook echt dat t nep is geloof ik.

quarterH

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-16 22:55

dan kun je beter gewoon een ander zadel kopen als je toch echt goed duur zilver wilt..

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-16 09:44

Ook voor dit zadel geldt dat bij de tooling geen rekening is gehouden dat er silver op komt. Dus als je hier zilver op gaat zetten (zeker goedkoop*) zul je scherpe randen krijgen.

De meeste silversetjes hebben geen omgezette randjes zodat het zilver als het ware in het leer 'grijpt' waardoor je geen opstaande scherpe randen krijgt.

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-16 11:47

Omdat je hier al een topic over geopend hebt waar je gerust ook extra vragen kunt stellen (oa prijs), komt hier een slotje.