Halster ringen/ halster square

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

tirzasarah10

Halster ringen/ halster square

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-16 17:33

Hallo iedereen!

N.a.v. een topic op bokt heb ik onwijs veel zin gekregen om zelf een leren halster in elkaar te gaan zetten. Nu ben ik al vele zoek uren verder en kan ik nergens voor een normale prijs complete set halster gespen vinden. Ik heb al een aantal sites gevonden maar nergens kan ik alle gespen samen vinden... Nu vind ik het ook een beetje te gek worden om >€15,- uitgeven aan gespen. Misschien is er een bokker die mij zou kunnen helpen! :Y)

Sorry als het niet goed staat!

:wave:

xSari

Re: Halster ringen/ halster square

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-16 23:37

Ik weet het niet zeker maar volgens mij kan je ook gespen bij de Karwei krijgen. Succes!

khirshanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-16 23:43

Probeer het eens bij de schoenmaker,die heeft ook vaak gespen of kan eraan komen. Tuigmakers ook natuurlijk ;)

belle_boef

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-16 23:44

Goedkoop 2ehands kopen en slopen?

Rosemarin

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-16 23:45

Kun je niet de gespen van een oud halster gebruiken? Zo ja, heb ik nog wel een paar halsters liggen die je voor niks mag hebben :)

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-16 23:46

Denk je er wel om dat de stevigheid van je halster staat of valt met de kwaliteit van de gespen? Goede gespen en ringen zijn duur.

hannatjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-16 23:49

Ff Googlen op fournituren. Sommige websites die biothane verkopen, verkopen ook fournituren voor halsters enz.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-16 00:03

Welke kleur zoek je en hoe groot moeten ze zijn?
Ik heb er namelijk zo'n 4 tot 8 nieuwe liggen, maar misschien niet in jouw maat?

tirzasarah10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-16 15:24

xSari schreef:
Ik weet het niet zeker maar volgens mij kan je ook gespen bij de Karwei krijgen. Succes!

Daar had ik nog niet aan gedacht bedankt!

khirshanta schreef:
Probeer het eens bij de schoenmaker,die heeft ook vaak gespen of kan eraan komen. Tuigmakers ook natuurlijk ;)

Bedankt, ik ga morgen even langs de schoenmaker.

belle_boef schreef:
Goedkoop 2ehands kopen en slopen?

Met oude halsters zit er vaak roest of schade op de gespen en dat vind ik zonde mocht het wel lukken.

Rosemarin schreef:
Kun je niet de gespen van een oud halster gebruiken? Zo ja, heb ik nog wel een paar halsters liggen die je voor niks mag hebben :)

Wat een lief aanbod! Mocht ik niks vinden morgen stuur ik je een Pb :D

poes schreef:
Denk je er wel om dat de stevigheid van je halster staat of valt met de kwaliteit van de gespen? Goede gespen en ringen zijn duur.

Ik snap dat het van een goede kwaliteit moet zijn maar ik wil eerst kijken of het lukt en niet al een mega bedrag kwijt zijn aan gespen en ringen.

hannatjuh schreef:
Ff Googlen op fournituren. Sommige websites die biothane verkopen, verkopen ook fournituren voor halsters enz.

Bedankt ik ga even googlen!

xyzutu2 schreef:
Welke kleur zoek je en hoe groot moeten ze zijn?
Ik heb er namelijk zo'n 4 tot 8 nieuwe liggen, maar misschien niet in jouw maat?

Binnen maat van de gespen moet 25mm zijn en van de ringen 40mm zou eventueel 35 of 45mm mogen zijn. Ik wil graag zilver kleurig. Als je dat hebt zou je me een pb kunnen doen?

tamary

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-16 15:26