xSari schreef:Ik weet het niet zeker maar volgens mij kan je ook gespen bij de Karwei krijgen. Succes!
Daar had ik nog niet aan gedacht bedankt!
khirshanta schreef:Probeer het eens bij de schoenmaker,die heeft ook vaak gespen of kan eraan komen. Tuigmakers ook natuurlijk

Bedankt, ik ga morgen even langs de schoenmaker.
belle_boef schreef:Goedkoop 2ehands kopen en slopen?
Met oude halsters zit er vaak roest of schade op de gespen en dat vind ik zonde mocht het wel lukken.
Rosemarin schreef:Kun je niet de gespen van een oud halster gebruiken? Zo ja, heb ik nog wel een paar halsters liggen die je voor niks mag hebben

Wat een lief aanbod! Mocht ik niks vinden morgen stuur ik je een Pb
poes schreef:Denk je er wel om dat de stevigheid van je halster staat of valt met de kwaliteit van de gespen? Goede gespen en ringen zijn duur.
Ik snap dat het van een goede kwaliteit moet zijn maar ik wil eerst kijken of het lukt en niet al een mega bedrag kwijt zijn aan gespen en ringen.
hannatjuh schreef:Ff Googlen op fournituren. Sommige websites die biothane verkopen, verkopen ook fournituren voor halsters enz.
Bedankt ik ga even googlen!
xyzutu2 schreef:Welke kleur zoek je en hoe groot moeten ze zijn?
Ik heb er namelijk zo'n 4 tot 8 nieuwe liggen, maar misschien niet in jouw maat?
Binnen maat van de gespen moet 25mm zijn en van de ringen 40mm zou eventueel 35 of 45mm mogen zijn. Ik wil graag zilver kleurig. Als je dat hebt zou je me een pb kunnen doen?