beoordelingen/ervaringen QHP zadelset

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

fubelu

beoordelingen/ervaringen QHP zadelset

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-16 11:17

Heeft iemand ervaring met de QHP zadelset? Wat vind je ervan? Gaat deze lang mee? Ligt hij goed op een shetlander? Ik wil hem misschien kopen maar ik wil toch eerst lezen wat jullie ervan vinden. :9

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-16 13:08

Ik verplaats dit topic van ED naar HAR.

Maureen_M

Re: beoordelingen/ervaringen QHP zadelset

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-16 13:10

Heb je een voorbeeld van wat je bedoeld?

ondanks dat shetlandertjes dezelfde bouw hebben blijven het ronde ponytjes met weinig schoft. Hier blijven over het algemeen zadels lastig op liggen tenzij je de singel al aansnoert

Ik zou voor een boomloos shetlander modelletje gaan. heel makkelijk passend te maken en als je hem wilt verkopen gaat het ook easy :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-16 13:16

Was onlangs nog een topic over, schijnt een erg krap zadeltje te zijn. Ik zal even kijken of ik de link nog voor je kan vinden.

[HAR] Ervaring QHP shetland zadelset

Ik heb zelf de wintec educatief gekocht, enige zadel dat goed op mijn shetje past, en waar kindjes ook netjes in zitten.

fubelu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-16 14:35

Shanna schreef:
Was onlangs nog een topic over, schijnt een erg krap zadeltje te zijn. Ik zal even kijken of ik de link nog voor je kan vinden.

[HAR] Ervaring QHP shetland zadelset

Ik heb zelf de wintec educatief gekocht, enige zadel dat goed op mijn shetje past, en waar kindjes ook netjes in zitten.

zal zeker eens kijken naar dat zadeltje :9

fubelu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-16 14:38

M_hartje_M schreef:
Heb je een voorbeeld van wat je bedoeld?

ondanks dat shetlandertjes dezelfde bouw hebben blijven het ronde ponytjes met weinig schoft. Hier blijven over het algemeen zadels lastig op liggen tenzij je de singel al aansnoert

Ik zou voor een boomloos shetlander modelletje gaan. heel makkelijk passend te maken en als je hem wilt verkopen gaat het ook easy :)

oké bedankt!