Ervaringen met LeMieux?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
TinGu

Berichten: 1637
Geregistreerd: 27-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-18 06:12

Peelie schreef:
Ik vind de coral red dus echt niet brandweer rood. Eerder tussen roze en rood in.


Op de foto inderdaad niet, in het echt vind ik dat dus weer wel.

Peelie

Berichten: 13437
Geregistreerd: 28-01-06
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-18 07:11

TinGu schreef:
Peelie schreef:
Ik vind de coral red dus echt niet brandweer rood. Eerder tussen roze en rood in.


Op de foto inderdaad niet, in het echt vind ik dat dus weer wel.

Om mijn bovengenoemde rede heb ik toendertijd mijn coral red terug gestuurd. Ik vond hem e ht heel erg lelijk omdat hij echt niet knal rood is.

farahtjuh

Berichten: 2031
Geregistreerd: 22-11-05
Woonplaats: meeden

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-18 13:15

Afbeelding

De midnight blue te paard

Lukasje
Berichten: 11377
Geregistreerd: 06-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-18 13:18

Terracotta op zwart is echt práchtig!

Maar onder "terracotta" versta ik wel een andere kleur >;) , iets bloempot-kleur-achtigs ...

Rena100

Berichten: 4854
Geregistreerd: 29-10-07
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-18 14:29

Lukasje schreef:
Terracotta op zwart is echt práchtig!

Maar onder "terracotta" versta ik wel een andere kleur >;) , iets bloempot-kleur-achtigs ...


Is het eigenlijk ook wel een beetje, foto is beetje donker van diegene die het een paar posts terug plaatste.

Afbeelding

photophoebe

Berichten: 109
Geregistreerd: 23-01-12
Woonplaats: Amersfoort

Re: Ervaringen met LeMieux?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-18 17:52

Ik heb inmiddels een luxe versie van het Navy dekje en ook de onderlegger is van Lemieux. Mega blij mee!! Ik wil deze nog erg graag, maar de portemonnee vond dat een minder goed plan helaas, dus die is voor de toekomst!

Afbeelding
Afbeelding

Lukasje
Berichten: 11377
Geregistreerd: 06-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-18 23:44

Rena100 schreef:
Lukasje schreef:
Terracotta op zwart is echt práchtig!

Maar onder "terracotta" versta ik wel een andere kleur >;) , iets bloempot-kleur-achtigs ...


Is het eigenlijk ook wel een beetje, foto is beetje donker van diegene die het een paar posts terug plaatste.

[ Afbeelding ]


Oja, wat een verschil. Deze is idd meer terracotta. Ook mooi hoor!

AlphaDaemon
Berichten: 542
Geregistreerd: 24-04-12

Re: Ervaringen met LeMieux?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 08:36

OMG photophoebe, die is mooi!!! Super chique met dat witte koordje. Nog iets voor op mijn verlanglijstje... -.-

Zuidpool29
Berichten: 326
Geregistreerd: 10-02-12

Re: Ervaringen met LeMieux?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 10:42

Heeft iemand ervaring met de Pro-Sorb dekjes? Als je die viltjes er niet in doet, is het dek daar dan nog steeds dikker? Is het dek in zijn algemeenheid dikker dan bv een classic dekje van Lemieux?

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 11:08

AlphaDaemon schreef:
OMG photophoebe, die is mooi!!! Super chique met dat witte koordje. Nog iets voor op mijn verlanglijstje... -.-


My thoughts exactly :+ Is die er ook in dressuur?

Melisje_92

Berichten: 1100
Geregistreerd: 02-12-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 19:23

Mijn burgundy <3

Afbeelding

Roos_M

Berichten: 5165
Geregistreerd: 16-03-05
Woonplaats: Elspeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-18 17:09

Prachtig!

Hoe vaak wassen jullie een dekje?

Ik merkte gisteren op dat mijn paard wat jeuk had na het rijden. Ik denk dat het kwam door t stof in t dekje (LM merino). Even wassen maar.

Ik heb vandaag met de korting de Benneton blue mesh besteld. 1,5 jr terug had ik de navy een keer besteld en doorverkocht en vond het toen ook al echt een prachtig dekje! En wel fijn voor de huid denk ik. Ze is wat gevoelig in de zomer (lichte exceem). Nu hopen dat ie er snel is ! :))

Laurievc

Berichten: 4431
Geregistreerd: 03-01-14
Woonplaats: Minderhout

Re: Ervaringen met LeMieux?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-18 17:13

Heeft er iemand een LeMieux met reclame op gedrukt? We gaan opzoek naar 'staldekjes', maar aangezien we voorlopig niks vinden met beide stalkleuren (grijs en cobalt) overweeg ik naar een effen kleur te gaan

Saaams

Berichten: 13306
Geregistreerd: 20-01-10

Re: Ervaringen met LeMieux?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-18 17:17

Zit er een max tarief aan je staldekjes? Equiline oa kan je een dekje+boord naar keuze samenstellen.

Laurievc

Berichten: 4431
Geregistreerd: 03-01-14
Woonplaats: Minderhout

Re: Ervaringen met LeMieux?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-18 17:19

Ja klopt, die ben ik tegengekomen maar momenteel is daar het budget niet voor :+ (Boerderij gekocht, stallen gezet, piste gelegd, ... :+). Maar dat houd ik zoiezo in mijn achterhoofd om evt toch de overweging te maken het zo te doen :)

photophoebe

Berichten: 109
Geregistreerd: 23-01-12
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-18 18:17

AlphaDaemon schreef:
OMG photophoebe, die is mooi!!! Super chique met dat witte koordje. Nog iets voor op mijn verlanglijstje... -.-


Ja ik ben er ook echt super blij mee!! Ik heb nog staan twijfelen tussen deze en een andere, maar uiteindelijk heel blij met mijn keus.

photophoebe

Berichten: 109
Geregistreerd: 23-01-12
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-18 18:18

Varekaj schreef:
AlphaDaemon schreef:
OMG photophoebe, die is mooi!!! Super chique met dat witte koordje. Nog iets voor op mijn verlanglijstje... -.-


My thoughts exactly :+ Is die er ook in dressuur?


Ik heb hem nog niet gezien in de dressuur uitvoering, maar misschien in Engeland?

farahtjuh

Berichten: 2031
Geregistreerd: 22-11-05
Woonplaats: meeden

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-18 18:29

Roos_M schreef:
Prachtig!

Hoe vaak wassen jullie een dekje?

Ik merkte gisteren op dat mijn paard wat jeuk had na het rijden. Ik denk dat het kwam door t stof in t dekje (LM merino). Even wassen maar.

Ik heb vandaag met de korting de Benneton blue mesh besteld. 1,5 jr terug had ik de navy een keer besteld en doorverkocht en vond het toen ook al echt een prachtig dekje! En wel fijn voor de huid denk ik. Ze is wat gevoelig in de zomer (lichte exceem). Nu hopen dat ie er snel is ! :))


Ik was mijn dekjes elke week.

Peelie

Berichten: 13437
Geregistreerd: 28-01-06
Woonplaats: Nederland

Re: Ervaringen met LeMieux?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-18 18:47

Ik was mijn dekjes na een paar keer rijden. Afhankelijk van hoeveel hij zweet.

Ik heb een anatomische singel van kieffer. Die is inmiddels al weer 5 jaar oud. Super netjes nog, maar begind wa te slijten langs de randen (leer wordt langzaam aan wat stugger) dus ik heb bij dochorse een singelhoes van lemieux besteld die eigenlijk voor de fairfax singel is. Ik ben heel benieuwd of het gaat passen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-18 19:20

Laurievc schreef:
Heeft er iemand een LeMieux met reclame op gedrukt? We gaan opzoek naar 'staldekjes', maar aangezien we voorlopig niks vinden met beide stalkleuren (grijs en cobalt) overweeg ik naar een effen kleur te gaan


Zadeldekje van equest? die zijn maar een 10tje duurder dan lemieux
https://www.trixsports.nl/a-52812555-48 ... -zadeldek/

Of mattes. Die zijn net zo duur als lemieux


Afbeelding

TinGu

Berichten: 1637
Geregistreerd: 27-08-10

Re: Ervaringen met LeMieux?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-18 19:36

Ik was mijn dekjes maar 1x per maand. Paarden zweten beiden nauwelijks, dus dat scheelt enorm.

Roos_M

Berichten: 5165
Geregistreerd: 16-03-05
Woonplaats: Elspeet

Re: Ervaringen met LeMieux?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-18 20:26

In de winter zeker!
En dan staat ze onder n deken dus weinig vuiligheid op de huid. Dat heb ik in deze periode natuurlijk meer; zand en stof uit de paddock.

Maar de mesh is wel makkelijker wassen dus wel lekker in de zomer.

emma_evg
Berichten: 434
Geregistreerd: 08-08-15

Re: Ervaringen met LeMieux?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-18 22:39

Ik was mn dekjes echt maar eens per twee maanden, terwijl ik ze veel gebruik. Maar mn moeder wil ze echt niet vaker in de wasmachine hebben. Tussendoor spuit ik ze nog wel eens af onder de tuinslang, dan gaat het meeste zweet en de daardoor hardere plekken er wel uit.

Rena100

Berichten: 4854
Geregistreerd: 29-10-07
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-18 22:47

Peelie schreef:
Ik was mijn dekjes na een paar keer rijden. Afhankelijk van hoeveel hij zweet.

Ik heb een anatomische singel van kieffer. Die is inmiddels al weer 5 jaar oud. Super netjes nog, maar begind wa te slijten langs de randen (leer wordt langzaam aan wat stugger) dus ik heb bij dochorse een singelhoes van lemieux besteld die eigenlijk voor de fairfax singel is. Ik ben heel benieuwd of het gaat passen.


Mocht het niet passen, wil ik hem wel van je overnemen haha.

Was Mijn dekjes ook wanneer nodig, vaak na een paar keer gebruiken.

Maanlicht

Berichten: 6855
Geregistreerd: 30-07-07
Woonplaats: Den Haag

Re: Ervaringen met LeMieux?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-18 00:52

Ik was mijn dekjes na 4 keer ermee te hebben gereden ongeveer. Behalve alle dekjes die ik nu ga verkopen, de meeste daarvan heb ik maar 1 keer gebruikt maar ze moeten voor de verkoop wel even fris gewassen worden.