Ervaringen met LeMieux?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
bamsy

Berichten: 1118
Geregistreerd: 21-02-06
Woonplaats: Steenbergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-17 11:46

Nies_ schreef:
Klopt, dat hele bedrijf is een boevenbende, van begin tot eind.

-O- dan heb ik dat nu dus wederom gesponsord, dacht dat omdat het geen doen merk was wel acceptabel was om te bestellen maar niet dus. Dat was dus ook mijn laatste bestelling dan

Change3x

Berichten: 6583
Geregistreerd: 06-12-11
Woonplaats: Nijverdal

Re: Ervaringen met LeMieux?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-17 12:27

Maar als 19,5 jarige kies je er toch zelf voor om daar te werken? Of heb ik het verkeerd begrepen.

Ik blijf er in ieder geval wel bestellen, scheelt veel geld en helaas heb ik geen geldboom. :D

Autumnn

Berichten: 8042
Geregistreerd: 26-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-17 12:34

Change3x schreef:
Maar als 19,5 jarige kies je er toch zelf voor om daar te werken? Of heb ik het verkeerd begrepen.

Ik blijf er in ieder geval wel bestellen, scheelt veel geld en helaas heb ik geen geldboom. :D


Vind ik ook hoor. Snap dat de arbeidsvoorwaarden slecht zijn maar ze worden niet gedwongen om daar te werken

NinaCharlie

Berichten: 3181
Geregistreerd: 15-07-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-17 12:36

Change3x schreef:
Maar als 19,5 jarige kies je er toch zelf voor om daar te werken? Of heb ik het verkeerd begrepen.

Ik blijf er in ieder geval wel bestellen, scheelt veel geld en helaas heb ik geen geldboom. :D


Goed, veel plezier met je luxe goederen die mede mogelijk zijn gemaakt door minderjarigen die ‘s nachts moeten werken, 7 dagen per week. Kinderen van 12 die 1 cent per minuut verdienen en volwassenen die volledig gehersenspoeld en gemanipuleerd in die sekte gezogen worden.

Autumnn

Berichten: 8042
Geregistreerd: 26-03-10

Re: Ervaringen met LeMieux?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-17 12:37

Zullen we weer ontopic blijven? :)

Eight

Berichten: 4067
Geregistreerd: 11-07-09

Re: Ervaringen met LeMieux?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-17 12:41

Gaat het lekker NinaCharlie? Laat iedereen gewoon zijn eigen keuzes maken :)
Waar kan je momenteel het voordeligst een lemieux kopen? Plum vind ik echt heel erg mooi!

Odetje92

Berichten: 2681
Geregistreerd: 12-11-06
Woonplaats: Limmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-17 12:43

NinaCharlie schreef:
Change3x schreef:
Maar als 19,5 jarige kies je er toch zelf voor om daar te werken? Of heb ik het verkeerd begrepen.

Ik blijf er in ieder geval wel bestellen, scheelt veel geld en helaas heb ik geen geldboom. :D


Goed, veel plezier met je luxe goederen die mede mogelijk zijn gemaakt door minderjarigen die ‘s nachts moeten werken, 7 dagen per week. Kinderen van 12 die 1 cent per minuut verdienen en volwassenen die volledig gehersenspoeld en gemanipuleerd in die sekte gezogen worden.


Nogal off topic..
Maar denk je dit of weet je dat?
Het distributiecentrum zit gewoon in Nederland en mócht het nu zo zijn dat er arbeid technisch dingen niet kloppen, dan was dit zeker wel aangepakt na de media aandacht. Ik denk dat het hele verhaal nogal genuanceerder ligt dan sommigen denken

NinaCharlie

Berichten: 3181
Geregistreerd: 15-07-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-17 12:47

Het staat een ieder natuurlijk vrij om te kopen waar hij of zij dat wil. Ik kan er alleen met mijn hoofd niet bij dat mensen blijkbaar hun eigen portemonnee belangrijker vinden dan de ellende van een ander. Bij kleding waar kinderhandjes uit weet-ik-het-waar aan hebben gezeten staat men op zijn achterste benen maar gaat het om spullen voor een paard dan lijkt dat niet erg/eigen keuze van de onderdrukte werknemers.

Ik zal er over ophouden. Je zou kunnen kijken of er nog webshops zijn die een Black Friday korting over het hele weekend getrokken hebben, verder heb ik eigenlijk geen extreme kortingen gezien.

Change3x

Berichten: 6583
Geregistreerd: 06-12-11
Woonplaats: Nijverdal

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-17 12:52

Die mensen kiezen er zelf voor om daar te werken dus dan kan ik er ook geen medelijden mee hebben.

Als ik 30 euro of iets in die richting kan besparen dan doe ik dat zeker, niet iedereen heeft een onbeperkte portemonnee. ;)

Niet echt nodig om een ander zo aan te vallen als je het er niet mee eens bent.
Laatst bijgewerkt door Change3x op 26-11-17 12:53, in het totaal 1 keer bewerkt

Nies_
Berichten: 18300
Geregistreerd: 25-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-17 12:53

Odetje92 schreef:
Nogal off topic..
Maar denk je dit of weet je dat?
Het distributiecentrum zit gewoon in Nederland en mócht het nu zo zijn dat er arbeid technisch dingen niet kloppen, dan was dit zeker wel aangepakt na de media aandacht. Ik denk dat het hele verhaal nogal genuanceerder ligt dan sommigen denken
Mooie naïeve gedachte. Maargoed, hoe dan ook vind ik het ook de verantwoordelijkheid van de overheden er wat aan te doen en niet die van de consument. Als jij het prima vind dat mensen zo behandeld worden en er zo wat geld mee kan besparen moet je er lekker blijven kopen.

keeyzie

Berichten: 5717
Geregistreerd: 28-03-05
Woonplaats: Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-17 18:00

__denise schreef:
Ik was vanmiddag bij Drunens Ruiterhuis en daar waren de luxury ook gigantisch duur. €65,- (zonder korting). Heb hem terug gelegd, omdat hij bij Horze zo goedkoop was... Ze wisten daar ook niet zo goed waarom hij daar zo goedkoop was (had het met een medewerker over welke kleur het werd, tot ik het prijskaartje zag).

Helaas nog geen tijd gehad om te bestellen en blijk nu dus te laat. Echt zonde :\ ;(

Had bij Drunens de Plum gezien... Prachtige kleur, mooier dan op de foto. Twijfel alleen of m’n cognac laarzen er niet bij vloeken, was niet zo weg van de combi in de winkel.


Ik had het inderdaad ook laten zien in de winkel was daar vrijdag met de black Friday actie. Was ook voor mij de reden om ze te laten liggen. Scheelde nog €10,- met Horze. Ze wilde de prijs ook niet aanpassen. Bij Drunens ruiterhuis krijg je wel standaard 10% korting trouwens.

Sanne96

Berichten: 1250
Geregistreerd: 03-01-11
Woonplaats: Ouddorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-17 18:26

Ik heb toch wel het liefste vriendje
Afbeelding

Getup

Berichten: 8289
Geregistreerd: 27-01-07

Re: Ervaringen met LeMieux?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-17 18:30

nooit wat bij Horze besteld en ga ik nooit doen ook. Snap wel, dat die lage prijzen fijn waren, maar ook heel goed, dat andere winkels hier wat van zeggen. op Ariat en Bucas krijg je inderdaad ook nergens korting ( helaas).

Wow, jij hebt zeker een lief vriendje Sanne!

Nouvel

Berichten: 28563
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-17 19:10

Caramel
Afbeelding

Helaas gelijk onder de bagger, want ik dacht een stukje op gras te kunnen galopperen, maar dat bleek iets te glad, dus daar lagen we in de bagger samen.. :+

Naomi_Haffie

Berichten: 6948
Geregistreerd: 18-02-07

Re: Ervaringen met LeMieux?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-17 19:32

Ik ben ook wel erg enthousiast geworden over de lemieux dekjes..

Vind ze alleen behoorlijk aan de prijs, maar ik hoor dat ze het waard zijn :p

Belker

Berichten: 15322
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Re: Ervaringen met LeMieux?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-17 19:46

Ik heb er nu al 2 vokr nieuw liggen, al 5 maanden. Door verhuizing nog niet gebruikt. Voorlopig rij ik ook niet maar ik ben wel herl nieuwsgierig wat ik er van vind.

Wat balen Nouvel.
Hoeveel verschilt de caramel van kleur met de beige?

Getup

Berichten: 8289
Geregistreerd: 27-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-17 19:48

Volgens mij is Caramel een stuk donkerder. Ik heb idd een beige..Afbeelding

Peelie

Berichten: 13420
Geregistreerd: 28-01-06
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-17 20:18

Afbeelding
De benneton blue. Eindelijk <3

ik vind hem zo mooi :D

Al lijkt hij op de foto een beetje flets. Maar dat is hij irl echt niet.

Naomi_Haffie

Berichten: 6948
Geregistreerd: 18-02-07

Re: Ervaringen met LeMieux?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-17 20:20

Die staat ook op mijn lijstje peelie! En die plum vind ik ook erg gaaf

Peelie

Berichten: 13420
Geregistreerd: 28-01-06
Woonplaats: Nederland

Re: Ervaringen met LeMieux?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-17 20:29

De plum heb ik ook. Die is wel veel paarser dan op de foto van Lemieux

Belker

Berichten: 15322
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Re: Ervaringen met LeMieux?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-17 20:50

Ik heb ook de beige en de corn blue.

Autumnn

Berichten: 8042
Geregistreerd: 26-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-17 21:01

Belker schreef:
Ik heb er nu al 2 vokr nieuw liggen, al 5 maanden. Door verhuizing nog niet gebruikt. Voorlopig rij ik ook niet maar ik ben wel herl nieuwsgierig wat ik er van vind.

Wat balen Nouvel.
Hoeveel verschilt de caramel van kleur met de beige?


Volgens mij is de caramel wat “geler”. Stalgenootje krijgt met sinterklaas de caramel, zelf heb ik de beige. Kunnen dan wel even een foto van beide dekjes maken

Wiskey1
Berichten: 1675
Geregistreerd: 15-01-17

Re: Ervaringen met LeMieux?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-17 21:39

Afbeelding

Mijn paard na het rijden met de wollen deken van lemieux. Fijn deken. Paard droogde snel op! Eveneens de benneton blue beschermers, die me ook goed bevallen!

Nouvel

Berichten: 28563
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-17 22:08

Belker schreef:
Ik heb er nu al 2 vokr nieuw liggen, al 5 maanden. Door verhuizing nog niet gebruikt. Voorlopig rij ik ook niet maar ik ben wel herl nieuwsgierig wat ik er van vind.

Wat balen Nouvel.
Hoeveel verschilt de caramel van kleur met de beige?


De caramel is inderdaad wat donkerder en iets meer richting oranje/cognac.
Ik heb ze allebei, de caramel is net uit de was, als die droog is zal ik even van beide een foto maken.

Ik heb ze sinds kort, gekocht omdat ik ook de pad met inlages heb gekocht voor de arabo fries, die in nu tijdelijk met het zadel van mijn lusitano rijd.
Ik ben eigenlijk wel heel enthousiast, ze blijven heel mooi liggen terwijl veel dekjes bij hem naar achteren trekken, en bij niet al te zwaar werk komt hij er droog onder vandaan.

Roos_M

Berichten: 5165
Geregistreerd: 16-03-05
Woonplaats: Elspeet

Re: Ervaringen met LeMieux?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-17 23:00

Deken ziet er fijn uit zeg!

Aaahh ik kan niet wachten op Mn merino :):)
Komt pas begin dec