Ervaringen met LeMieux?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
The_Cat

Berichten: 7294
Geregistreerd: 04-11-15
Woonplaats: BE

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 07:09

Noukie schreef:
DocHorse schreef:
Nee helaas deze komt met de zending daarna, wel de kleur berry! En de denim en tweed dekjes, kennen jullie die al?

haha, en wanneer komt die zending?

Andere wel gezien, maar heb inmiddels mijn zinnen op de peacock gezet :D

inderdaad :p hetzelfde hier

DocHorse
Berichten: 62
Geregistreerd: 31-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 10:16

Noukie schreef:
DocHorse schreef:
Nee helaas deze komt met de zending daarna, wel de kleur berry! En de denim en tweed dekjes, kennen jullie die al?

haha, en wanneer komt die zending?

Andere wel gezien, maar heb inmiddels mijn zinnen op de peacock gezet :D


Ik heb even gebeld en de Peacock zou ook bij de levering van maandag moeten zitten, maar eerst zien dan geloven. Ik laat jullie maandag weten of hij er is. Vanaf dinsdag hebben we een koningsactie met 20 % korting op 1 artikel naar keuze *\o/*

Vavane
Berichten: 155
Geregistreerd: 30-12-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 10:23

DocHorse schreef:
Nee helaas deze komt met de zending daarna, wel de kleur berry! En de denim en tweed dekjes, kennen jullie die al?

haha, en wanneer komt die zending?

Andere wel gezien, maar heb inmiddels mijn zinnen op de peacock gezet :D[/quote]

Ik heb even gebeld en de Peacock zou ook bij de levering van maandag moeten zitten, maar eerst zien dan geloven. Ik laat jullie maandag weten of hij er is. Vanaf dinsdag hebben we een koningsactie met 20 % korting op 1 artikel naar keuze *\o/*[/quote]

He jammer, heb ik mijn dekje Lemineux dekje net te vroeg besteld!

VWestra
Berichten: 1100
Geregistreerd: 04-07-15
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 10:24

Hoeveel dekjes in de kleur peacock komen er binnen maandag? O:)

DocHorse
Berichten: 62
Geregistreerd: 31-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 16:32

Vavane schreef:
DocHorse schreef:
Nee helaas deze komt met de zending daarna, wel de kleur berry! En de denim en tweed dekjes, kennen jullie die al?

haha, en wanneer komt die zending?

Andere wel gezien, maar heb inmiddels mijn zinnen op de peacock gezet :D


Ik heb even gebeld en de Peacock zou ook bij de levering van maandag moeten zitten, maar eerst zien dan geloven. Ik laat jullie maandag weten of hij er is. Vanaf dinsdag hebben we een koningsactie met 20 % korting op 1 artikel naar keuze *\o/*[/quote]

He jammer, heb ik mijn dekje Lemineux dekje net te vroeg besteld![/quote]

Stuur ons anders even een mailtje dan komen we je hierin tegemoet :)

DocHorse
Berichten: 62
Geregistreerd: 31-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 16:32

VWestra schreef:
Hoeveel dekjes in de kleur peacock komen er binnen maandag? O:)


Helaas maar 2! Nieuwe zending komt over 2 weken

Drico

Berichten: 4493
Geregistreerd: 14-06-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 16:36

DocHorse schreef:
Ik heb even gebeld en de Peacock zou ook bij de levering van maandag moeten zitten, maar eerst zien dan geloven. Ik laat jullie maandag weten of hij er is. Vanaf dinsdag hebben we een koningsactie met 20 % korting op 1 artikel naar keuze *\o/*


Hebben jullie ook dressuur zadelvormige? :j

salamaleque
Berichten: 998
Geregistreerd: 20-03-10
Woonplaats: Randstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 18:14

DocHorse schreef:
Hi helaas hebben we inderdaad een tijdje leveringsproblemen gehad met Lemieux. Wij hadden niet verwacht dat dit merk zo goed zou lopen! Uiteraard bestellen we direct bij als een product uit voorraad dreigt te raken maar helaas was de voorraad al op voordat de nieuwe voorraad binnen kwam. Lemieux heeft ons telkens een nieuwe leverdatum doorgegeven welke elke keer uitgesteld werd, we hebben jullie dus niet aan het lijntje gehouden maar enkel de informatie doorgegeven welke wij hebben ontvangen. Inmiddels hebben we weer een grote voorraad een kunnen we weer even vooruit, maandag wordt er bij ons een levering bezorgd met alle nieuwe kleuren! Mocht je twijfelen over de levertijd, neem even contact met ons op. Let wel! De levertijd verspringt op het moment dat je een kleur selecteert, dit omdat bijvoorbeeld een blauw dekje wel op voorraad kan zijn en een grijze niet, de levertijd is dus afhankelijk per kleur. Selecteer dus eerst de kleur om te zien of we het dekje op voorraad hebben.

Daarnaast hebben wij ook super goede ervaringen met de dekjes, onze klanten zijn er zo blij mee dat ze altijd in meerdere kleuren nabesteld worden :) heel positief dus maar dat het helaas wel als nadeel dat we een tijdje zonder voorraad hebben gezeten


Bedankt voor de toelichting. Het is natuurlijk heel vervelend dat er problemen zijn met de levering. Het betreffende zadeldek stond op jullie site als zijnde "op voorraad" daarom heb ik het besteld ik had het nl op korte termijn nodig. Heb in het verleden meer artikelen bij jullie besteld en ik heb nog nooit problemen gehad, ook over een duur Sprenger bit werd ik keurig op de hoogte gehouden wanneer het zou komen. Ik vond het gewoon vervelend dat ik er de hele tijd zelf achteraan moest bellen en mailen om iets te horen, vooral omdat ik er echt op zat te wachten. Heb uiteindelijk de order geannuleerd en gekozen voor een Equiline zadeldek bij een winkel waar het echt op voorraad was. Misschien dat ik het met de korting van komende week toch nog eens bij jullie probeer ;)

Noukie
Berichten: 10953
Geregistreerd: 27-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 18:32

Kan ik vast een peacock reserveren? O:)

wel fijn dat jullie ons zo op de hoogte houden trouwens :)

Daphneeeej

Berichten: 3001
Geregistreerd: 03-09-11
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-16 21:23

Afbeelding
Na mijn lekkere bosrit met de LeMieux, wat een super dekje is dit zeg! Ben er zeer over te spreken tot nu toe. Ben benieuwd wat het gaat doen bij intensiever gebruik.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-16 21:54

Daphneeeej schreef:
[ Afbeelding ]
Na mijn lekkere bosrit met de LeMieux, wat een super dekje is dit zeg! Ben er zeer over te spreken tot nu toe. Ben benieuwd wat het gaat doen bij intensiever gebruik.


Is die pad zo groot of jou paard/zadel zo kort/klein?

daniquend
Berichten: 143
Geregistreerd: 18-12-11

Re: Ervaringen met LeMieux dressuur sjabrakken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-16 22:15

Hoe groot valt een lemieux dekje? Vind ze erg mooi en ze lijken mij super! Maar ik heb een maatje cob nodig ;)

Daphneeeej

Berichten: 3001
Geregistreerd: 03-09-11
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-16 00:04

Anoniem schreef:
Daphneeeej schreef:
[ Afbeelding ]
Na mijn lekkere bosrit met de LeMieux, wat een super dekje is dit zeg! Ben er zeer over te spreken tot nu toe. Ben benieuwd wat het gaat doen bij intensiever gebruik.


Is die pad zo groot of jou paard/zadel zo kort/klein?

Het zadel is niet langer dan 48 cm, is dus een klein zadeltje. Maar de pad valt ook wel iets groot uit vind ik. Paardje is 1,61 ongeveer dus niet heel klein, maar wel met maar een dekenmaat 185 dus hele korte rug ^_^

SMDR93

Berichten: 426
Geregistreerd: 17-01-15

Re: Ervaringen met LeMieux dressuur sjabrakken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-16 13:31

@dochorse

Zijn de nieuwe dekjes al binnen? :D

wilma84
Berichten: 400
Geregistreerd: 18-04-08

Re: Ervaringen met LeMieux dressuur sjabrakken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-16 15:16

De meeste Lemieux dekjes worden in de maten S, M en L gemaakt.

DocHorse
Berichten: 62
Geregistreerd: 31-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-16 15:26

CeruttiZ schreef:
@dochorse

Zijn de nieuwe dekjes al binnen? :D


Helaas zat de kleur Peacock niet bij de levering :( ik had er vrijdag nog over gebeld maar helaas. De verwachte levertijd is nu 2 weken. We hebben wel andere kleuren binnen van de nieuwe Vogue collectie: http://www.dochorse.nl/catalog/product/ ... pad-vogue/

Let op! De bestelling van Lemieux is nog niet verwerkt is ons systeem dus op de shop staat geen beschikbare voorraad, morgen is de voorraad van de nieuwe kleuren te zien

Ook hebben we de denim en tweed dekjes binnen:

http://www.dochorse.nl/lemieux-dressage ... denim.html

DocHorse
Berichten: 62
Geregistreerd: 31-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-16 15:27

daniquend schreef:
Hoe groot valt een lemieux dekje? Vind ze erg mooi en ze lijken mij super! Maar ik heb een maatje cob nodig ;)


Hi voor een dressuurzadel? Ze vallen vrij groot! Om welke dekje gaat het ik kan het even voor je nameten als je wilt.

SMDR93

Berichten: 426
Geregistreerd: 17-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-16 16:29

DocHorse schreef:
CeruttiZ schreef:
@dochorse

Zijn de nieuwe dekjes al binnen? :D


Helaas zat de kleur Peacock niet bij de levering :( ik had er vrijdag nog over gebeld maar helaas. De verwachte levertijd is nu 2 weken. We hebben wel andere kleuren binnen van de nieuwe Vogue collectie: http://www.dochorse.nl/catalog/product/ ... pad-vogue/

Let op! De bestelling van Lemieux is nog niet verwerkt is ons systeem dus op de shop staat geen beschikbare voorraad, morgen is de voorraad van de nieuwe kleuren te zien

Ook hebben we de denim en tweed dekjes binnen:

http://www.dochorse.nl/lemieux-dressage ... denim.html


Jammer alleen dressuur dekjes. Komen er ook nog andere kleuren van de springdekjes bij?

Koortje
Berichten: 5346
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Rooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-16 16:55

Ik wil niet heel flauw doen hoor, maar ik had dit topic gemaakt om ervaringen uit te wisselen... nu wordt het een beetje gebruikt om Dochorse.nl uit te horen. Niet helemaal de bedoeling volgens mij. Misschien kunnen vragen over bestellingen etc. beter via pb of via mail. :-)

*edit* MIJ maakt het niet uit, maar weet niet of Dochorse er op zit te wachten ook alle aanvragen via Bokt bij te moeten houden :D

daniquend
Berichten: 143
Geregistreerd: 18-12-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-16 21:01

DocHorse schreef:
daniquend schreef:
Hoe groot valt een lemieux dekje? Vind ze erg mooi en ze lijken mij super! Maar ik heb een maatje cob nodig ;)


Hi voor een dressuurzadel? Ze vallen vrij groot! Om welke dekje gaat het ik kan het even voor je nameten als je wilt.


Hoi,

Het is voor een veelzeidigheid/trek zadel. Specifiek komt hij te liggen onder de trekker aussie. Nu heeft hij een maatje cob en die ligt super. Vind alleen de lussen echt vervelend!
Afbeelding

VWestra
Berichten: 1100
Geregistreerd: 04-07-15
Woonplaats: Friesland

Re: Ervaringen met LeMieux dressuur sjabrakken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-16 21:29

De maten van de sjabrakken staan ook op de website van le mieux zelf. Ideaal!

daniquend
Berichten: 143
Geregistreerd: 18-12-11

Re: Ervaringen met LeMieux dressuur sjabrakken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-16 22:35

Helaas laden die bij mij niet! Ik kreeg ze maar in 1 maat te zien en die maat was veel ste groot :(

The_Cat

Berichten: 7294
Geregistreerd: 04-11-15
Woonplaats: BE

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-16 08:03

DocHorse schreef:
daniquend schreef:
Hoe groot valt een lemieux dekje? Vind ze erg mooi en ze lijken mij super! Maar ik heb een maatje cob nodig ;)


Hi voor een dressuurzadel? Ze vallen vrij groot! Om welke dekje gaat het ik kan het even voor je nameten als je wilt.


Dochorse, hoe staat de peacock green genoteerd op jullie site? Bij welke dressuur sjabrak?

DocHorse
Berichten: 62
Geregistreerd: 31-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-16 08:15


The_Cat

Berichten: 7294
Geregistreerd: 04-11-15
Woonplaats: BE

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-16 08:20