Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
cissy schreef:Ik zou vooral de kwaliteit willen weten van jouw halsters. Dus ook hoe ze afgewerkt zijn. Niks zo vervelend als losse uiteinden van het kopstuk bijvoorbeeld, of een afzakkende knoop omdat het touw te stug is.
khirshanta schreef:4 euro voor het halster, 6,95 verzendkosten- dan moet het bijzonder goed zijn.
Voor minder geld heb je een goede kwaliteit touw, en goed in elkaar zetten (goede platte knopen, inderdaad geen losse eindjes, precies de perfecte maat) is zo gemakkelijk dat ik geen touwhalster zou kopen.
Jessix schreef:Ik heb nu al een paar keer touwhalsters geprobeerd van verschillende Nederlandse aanbieders, maar er gaat voor mij nog steeds niets boven een Parelli halster. Ik doe er alles mee, dus hecht echt veel waarde aan de kwaliteit en pasvorm. Inmiddels betaal ik liever de prijs van een Parelli halster dan dat ik weer een leuk halster in een mooie kleur aan de muur heb hangen voor weinig geld.
MallyOtaku schreef:Bij mij gaat kwaliteit boven de prijs dus kijk goed naar de kwaliteit van je touwhalsters
Ik vind felle en vrolijke kleuren altijd erg leuk voor een touwhalsters
Je kan altijd een beetje 'afkijken' bij andere sites hoe deze het aanpakken met maten en kleuren en een beetje ideen opdoen (ik bedoel dus niet alles kopieren)
In iedergeval succes!
pien2010 schreef:MallyOtaku schreef:Bij mij gaat kwaliteit boven de prijs dus kijk goed naar de kwaliteit van je touwhalsters
Ik vind felle en vrolijke kleuren altijd erg leuk voor een touwhalsters
Je kan altijd een beetje 'afkijken' bij andere sites hoe deze het aanpakken met maten en kleuren en een beetje ideen opdoen (ik bedoel dus niet alles kopieren)
In iedergeval succes!
Vind je dan de halsters met bijvoorbeeld een gevlochten neusband oid. ook mooi? Of alleen die met wen dik stuk op de neusriem?