Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
IrisIJtsmax schreef:dynara schreef:Lijkt mij dat ze geen speciale hoofdstel hebben :p normale halsters/ hoofdstellen passen gewoon prima
Waarom deze vraag?
Ik wil heel graag een paard met een ramsneus want die vind ik werkelijk geweldig. Alleen als ze duurder specialer tuig hebben gaat dat er niet in zitten nee..
IrisIJtsmax schreef:dynara schreef:Lijkt mij dat ze geen speciale hoofdstel hebben :p normale halsters/ hoofdstellen passen gewoon prima
Waarom deze vraag?
Ik wil heel graag een paard met een ramsneus want die vind ik werkelijk geweldig. Alleen als ze duurder specialer tuig hebben gaat dat er niet in zitten nee..
Kermis schreef:Dat vind ik gek. Als je duurder tuig nodig heb dan wil je het niet?
Een "normaal" paard kan ook een moeilijke rug hebben of moeite hebben met een bepaald bit of neusriem waardoor je meer kwijt bent voor goed tuig.
Mijn pony loopt bijvoorbeeld niet op een trens. Heeft nu een myler bit. Duur ja. Maar noodzakelijk ook ja!
Koper schreef:Desnoods rijd je zonder neusriem op je paard met ontzettend lelijke ramskop?
Als een iets duurdere neusriem al een probleem zou zijn, wat gebeurt er dan als het paard ineens iets heeft wat duurder is dan bij andere paarden? Wat als hij bij voorbeeld ineens duurder voer moet of zijn goedkope dekens binnen een week aan flarden heeft?
Ik vraag me af wie er nu weer een SA heeft aangemaakt voor dit
IrisIJtsmax schreef:Kermis schreef:Dat vind ik gek. Als je duurder tuig nodig heb dan wil je het niet?
Een "normaal" paard kan ook een moeilijke rug hebben of moeite hebben met een bepaald bit of neusriem waardoor je meer kwijt bent voor goed tuig.
Mijn pony loopt bijvoorbeeld niet op een trens. Heeft nu een myler bit. Duur ja. Maar noodzakelijk ook ja!
Nou nee, dat bedoel ik niet. Als ik duurder tuig nodig heb dan KAN ik het niet betalen. Ik zou het heus willen betalen hoor..
maximuss schreef:Als een duurder hoofdstel al een probleem is: begin er niet aan en zoek een manege waar ze ramshoofden hebben!
IrisIJtsmax schreef:Mensen, mijn enige vraag was of een paard met ramsneus duurder tuig nodig heeft. Het liefst niet natuurlijk maar ik kan altijd bijbetalen door harder te werken. Ik stel een simpele vraag en iedereen maakt me meteen uit voor gierig persoon die geen paard zou mogen hebben. Jezus wat zitten er hier een stelletje betweterige rotmensen zeg..