Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Saaams schreef:Kwalitatief gewoon slecht, niet perfect passend te krijgen. Er is geen enkele zadelmaker die ze op vult of uberhaupt verkoopt. Ik zou gaan zoeken naar een ander low budget zadel.
Ik vind ze ook niet heel lekker zitten (heb de dr en de vzh tot beschikking) en ze zijn niet van leer. Ik heb voor mijn eigen pony de wintec pro cair dressuur. Deze ligt goed en kan indien niet goed nog omgebouwd worden met wol. Kunstleer is sterk, suede zitvlak ect.
Heleennn schreef:Saaams schreef:Kwalitatief gewoon slecht, niet perfect passend te krijgen. Er is geen enkele zadelmaker die ze op vult of uberhaupt verkoopt. Ik zou gaan zoeken naar een ander low budget zadel.
Ik vind ze ook niet heel lekker zitten (heb de dr en de vzh tot beschikking) en ze zijn niet van leer. Ik heb voor mijn eigen pony de wintec pro cair dressuur. Deze ligt goed en kan indien niet goed nog omgebouwd worden met wol. Kunstleer is sterk, suede zitvlak ect.
Ik ben nu wel bijna zeker dat we het over een ander model hebben, want dit zadel is absoluut niet low budget... Heeft nieuw zo'n 15OO euro gekost