Kieffer zadel met exclusive boom aanpassen

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

neeltie

Kieffer zadel met exclusive boom aanpassen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-16 00:05

Ik ben op zoek naar een zadelmaker/passer, die de beschikking heeft over een zadelpers van Kieffer om een zadel met de exclusive boom aan te passen aan mijn paard.

Het gaat dus niet om de verandering door warmte/infrarood.

Kan iemand mij helpen?
Bij voorkeur in Zuid- Holland, Brabant of Zeeland.

Bij voorbaat dank voor uw reactie.

Sybelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-16 01:33

Nou, niet in jouw buurt maar gezien het enorme aantal reacties :+ heb je er misschien toch iets aan. Of anders heeft je topic in ieder geval een schopje omhoog.

Ik ben vorig jaar op zoek geweest naar een zadelmaker die een Kieffer pers had ivm de garantie. Dat viel nog niet mee. Een aantal van de zadelmakers reageerde niet, een dealer zei dat hij geen infra rood had terwijl ik aangaf dat het de versie was die koud gebogen kon worden, weer een ander had geen kieffer systeem enz.

Epplejeck reageerde heel snel. Zij konden het doen maar dan werd het opgestuurd. Dus dan moet je zelf aangeven hoeveel. Dat vond ik toch wel een gokje.

Uiteindelijk heeft Ooteman hem voor mij aangepast. Heel tevreden over. Hij is op stal geweest en heeft hem afgetekend en toen gebogen. Nog geen kwartier werk. Daarna nog even nameten om te kijken of het nog meer moest maar het was in een keer goed.
Alleen dat is dus wel in Noord Holland.

In een oud topic las ik destijds ook over nijkerkerveen. Ook niet in jouw provincies maar misschien dichterbij?

idefix4

Re: Kieffer zadel met exclusive boom aanpassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-16 23:42

Het Gareel is dealer. Me dunkt dat ze je vooruit kunnen helpen hierin.

neeltie

Re: Kieffer zadel met exclusive boom aanpassen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-16 22:07

dank voor jullie reacties :-)