Divoza zadelpasservice: tweedehands?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Jildau

Divoza zadelpasservice: tweedehands?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-16 14:00

'Divoza komt niet langs met occasionzadels, opruimingszadels of zadels onder € 250,-.'

Maar kun je wel met je paard naar de Divoza toe rijden en dan laten passen? Ik zie op de website dat ze ontzettend veel tweedehands zadels hebben liggen voor een lage prijs. Nu zou ik graag met mijn paard naar de Divoza rijden en dan laten kijken door een zadelpasser daar of één van die tweedehands zadels hem goed ligt. Heeft iemand van jullie dit al eens gedaan? En wat zijn de ervaringen hiermee?

dieseltje09

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 01:03

Dat kan alleen op Leek, andere vestigingen hebben die mogelijkheid niet.(al weet ik niet of ze het nog steeds voor 2e hands doen, dat deden ze wel altijd)

Maar je krijgt wel zeer geruim de tijd om te passen als je er 1 bij ze koopt(30 dagen) dus heb destijds gewoon zadels meegenomen en gepast en omgeruild toen ik het er niet helemaal mee eens was, ging super, na 3 zadels had ik het goede te pakken. Heeft me behalve benzine(maar divoza zit erg dichtbij) geen cent gekost.
Later particulier verkocht omdat paard na paar maanden een goede boommaat gegroeid was. Door de lage 2e handsprijzen verloor ik er zelfs bij de doorverkoop geen cent op

Celiien

Re: Divoza zadelpasservice: tweedehands?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 01:29

Tip: even bellen can te voren of ze de zadels nog hebben. De voorraad wordt namelijk vrij slecht bijgehouden op de site is me persoonlijk verteld :j

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-16 10:11

Dieseltje krijg je je geld dan terug? Ik ben beetje bang dat als ik geen passend zadel vind ik kadobonnen krijg en dan zit ik met paar honderd euro aan bonnen en geen zadel. ;) De merken waar ik interesse in heb verliezen hun waarde niet zo snel en zijn al erg goedkoop dus doorverkopen moet vast lukken! Als ze mijn oude zadel in willen ruilen durf ik die gok nog wel aan want in het ergste geval ga ik dan van niet passend naar niet passend. :D

Celien: tegenwoordig staat bovenaan de pagina wanneer de voorraad voor het laatst bijgewerkt is. Erg handig! Nu 3 dagen geleden nog dus wel up to date.

Dancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 10:18

Je kunt bij Divoza Leek tweedehands zadels laten passen en rijden in de bak naast het bedrijf.

janneke584

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 10:20

Ik heb dit ooit in Heteren gedaan. Je hebt niet de mogelijkheid om in een bak te rijden, maar kan wel passen. Gewoon even bellen om een afspraak te maken

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-16 10:31

Dancer schreef:
Je kunt bij Divoza Leek tweedehands zadels laten passen en rijden in de bak naast het bedrijf.

Superfijn om te weten! Woon 15/20 minuten van Leek af.

Charmaine

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 10:37

Volgens mij is het zo dat je een 2e hands zadel daar kunt ophalen en los een pasconsult kunt afspreken. Een consult kost 50 euro. Moet je alleen wel de mazzel hebben dat je afspraak in de uitprobeerperiode valt....

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-16 12:03

Charmaine schreef:
Volgens mij is het zo dat je een 2e hands zadel daar kunt ophalen en los een pasconsult kunt afspreken. Een consult kost 50 euro. Moet je alleen wel de mazzel hebben dat je afspraak in de uitprobeerperiode valt....

Dan laat ik liever mijn eigen vertrouwde zadelmaker even kijken. Ga wel even vragen of zadels terugbrengen en dan je geld terug krijgen binnen een bepaalde periode mogelijk is.

janneke584

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 12:28

Jildau schreef:
Charmaine schreef:

Dan laat ik liever mijn eigen vertrouwde zadelmaker even kijken. Ga wel even vragen of zadels terugbrengen en dan je geld terug krijgen binnen een bepaalde periode mogelijk is.

Dat was in Heteren destijds in ieder geval geen probleem. Heb toen gewoon het zadel teruggebracht en kreeg mn geld ook terug

dieseltje09

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 16:12

Jup kreeg gewoon geld terug bij het terugbrengen inderdaad

cynthia18

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-17 23:48

Jildau schreef:
'Divoza komt niet langs met occasionzadels, opruimingszadels of zadels onder € 250,-.'

Maar kun je wel met je paard naar de Divoza toe rijden en dan laten passen? Ik zie op de website dat ze ontzettend veel tweedehands zadels hebben liggen voor een lage prijs. Nu zou ik graag met mijn paard naar de Divoza rijden en dan laten kijken door een zadelpasser daar of één van die tweedehands zadels hem goed ligt. Heeft iemand van jullie dit al eens gedaan? En wat zijn de ervaringen hiermee?

Heb je mischien ook dat linkje van mij van de website waar je kan zien welke tweedehands zadels ze nog hebben liggen? (Weet dat topic onder hand al een jaar online staat)