Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Charmaine schreef:Volgens mij is het zo dat je een 2e hands zadel daar kunt ophalen en los een pasconsult kunt afspreken. Een consult kost 50 euro. Moet je alleen wel de mazzel hebben dat je afspraak in de uitprobeerperiode valt....
Jildau schreef:Charmaine schreef:Volgens mij is het zo dat je een 2e hands zadel daar kunt ophalen en los een pasconsult kunt afspreken. Een consult kost 50 euro. Moet je alleen wel de mazzel hebben dat je afspraak in de uitprobeerperiode valt....
Dan laat ik liever mijn eigen vertrouwde zadelmaker even kijken. Ga wel even vragen of zadels terugbrengen en dan je geld terug krijgen binnen een bepaalde periode mogelijk is.
Jildau schreef:'Divoza komt niet langs met occasionzadels, opruimingszadels of zadels onder € 250,-.'
Maar kun je wel met je paard naar de Divoza toe rijden en dan laten passen? Ik zie op de website dat ze ontzettend veel tweedehands zadels hebben liggen voor een lage prijs. Nu zou ik graag met mijn paard naar de Divoza rijden en dan laten kijken door een zadelpasser daar of één van die tweedehands zadels hem goed ligt. Heeft iemand van jullie dit al eens gedaan? En wat zijn de ervaringen hiermee?