Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
MarjanB schreef:Tja je kan er wel van uitgaan dat een zadelmaker kennis van zaken heeft en jou een passend zadel verkoopt..
Paard is niet in tussentijd veranderd in bespiering? (mede door te krap zadel)
xMercury schreef:Omdat het in de consumenten koopwet staat omschreven dat zij verplicht zijn om een goed product te leveren en dit niet hebben gedaan. Ze hebben al verschillende keren de kans gekregen om het op te lossen. Daarom sta ik goed in mijn recht om de koopovereenkomst te ontbinden en mijn geld terug te krijgen
Dit kunnen jullie hier lezen: https://www.consuwijzer.nl/elektronica/ ... -ontbinden
Dreamybol schreef:Nee, je hoopte dat wij zouden zeggen dat je zadelmaker een hork was, maar nu de meerderheid zegt dat het netjes is dat je alleen paskosten moet betalen, omdat je die zonder aankoop ook had gehad, haal je je openingpost maar weg..