Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
xSlvna schreef:Je rijd niet officieel hè? Gezien je de pelham al op 2 teugels rijd (mag niet bij het KNHS).
Inderdaad op wedstrijd rijden zoals thuis is mijn enige advies, misschien ergens weten te regelen dat je voor een wedstrijd mag oefenen met de hindernissen zonder dat je meedoet.
prugelpiet schreef:En er is geen wedstrijdterrein waar je ook zelf kan oefenen?Wij kunnen hier dichtbij de hele week een mooi springparcours tegen betaling gebruiken (open voor iedereen) en daar worden ook wedstrijden in ge organiseerd. Dat zou misschien handig zijn, je bent niet thuis, wel een wedstrijdparcour, maar hebt ook de druk niet
zelmago4it schreef:Ik heb ook zo'n racekonijnZodra ze snapt welke hindernis ze moet hebben, racet ze er knetterhard op af, en dan is het op hoop van zegen dat het past.. Vaak is het en hard, en op groot, en ook nog heel hoog.
Heb er nu op dit moment een ongebroken pelham in, met korte scharen en kleine tongboog. Met een vorkje naar de teugel. Het is niet wat ik zou willen zo'n scherp bit, maar ook in het gewone rijden zijn mijn armen ongeveer 3meter langer als ik klaar ben.. Op dit bitje niet meer hoor. De eerste dag was ze wat boos op me, maar nou een paar weken verder en ze loopt als een zonnetje. Gaan rennen haalt ze niet meer in haar hoofd, en blijft nu keurig op me wachten.
Als je wilt kan ik wel een pb doen met de link naar die site. Ik kon maar 1 (web)shop vinden waar ze deze verkopen.